خبرهای داغ:
امام جمعه بسطام:

خانواده شهدا الگوهای صبر و بصیرت در جامعه هستند

امام جمعه بسطام در دیدار و سرکشی از خانواده های شهدای روحانی در این شهرستان گفت: خانواده شهدا الگوی صبر و بصیرت در جامعه هستند و باید به نسل امروز شناسانده شوند.
کد خبر: ۸۵۱۹۱۵۷
|
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت الاسلام و المسلامین علی رضوی نسب در دیدار با خانواده شهدای روحانی محمد خونجگری،محمدی،حاج قاسمی و صفاری که در راستای برگزاری یادواره شهدای روحانی بسطام برگزار شد در سخنانی با گرامیداشت مناسبت های مختلف ایام ماه رجب با بیان اینکه شهدای روحانی ما عملاً رسالت خود را نسبت به اسلام انجام دادند، اظهار کرد: شهدای روحانی با حضور در دفاع مقدس عملا تبعیت از فرامین و قوامین اسلام ناب را به نمایش گذاشته و با تقدیم خون خود درخت اسلام را آبیاری نمودند.

وی افزود: یک فرد روحانی وظیفه ترویج اسلام ناب را در جامعه با قول و فعل دارد و باید تمام فرامین اسلام را به خوبی عمل کند و شهدای روحانی ما با اهدا جان خود در این مسیر به نحوه شایسته ای این تکلیف و رسالت را به سرانجام رساندند.

امام جمعه بسطام با تکریم خانواده شهدا و تجلیل از ایثار و صبر خانواده شهدا بیان کرد: شما خانواده شهدا الگوی صبر و بصیرت در جامعه هستید و باید تلاش شود تا شما خانواده شهدا به جامعه و نسل های امروز شناسانده شوید.

وی با بیان اینکه برگزاری و تکریم یاد و خاطره شهدا برای مقابله با بمباران های مسموم دشمنان اسلام و فرهنگ آن است عنوان کرد: امروز دشمنان تلاش می کنند نسل جوان ما را از اسلام و فرهنگ ناب آن جدا کنند و برگزاری یادواره های شهدا در جهت مقابله با این تهاجم نقش مهمی دارد.

رضوی نسب با بیان اینکه شهدای ما زنده اند و نظاره گر اعمال ما هستند اظهار کرد: باید همه مردم و مسئولین تلاش کنند تا دین خود را به انقلاب و اسلام و شهدا ادا کنند و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و دنبال نمودن این راه یکی از روش های ادای این دین است.

در این دیدارها هدایای به رسم یادبود به خانواده این شهدای روحانی اهدا شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها