خبرهای داغ:
معاون روابط عمومي سپاه استان سمنان:

پيگيري مطالبات رهبري مهمترين اولويت روابط عمومي ها است

معاون روابط عمومي سپاه استان سمنان گفت: پیگیری مطالبات رهبر معظم انقلاب در خصوص ساماندهی در امر نماز و امر به معروف و نهی از منکر از کارکردهای اصلی و از اولويت هاي نخست روابط عمومی ها در سال جدید است.
کد خبر: ۸۵۱۹۷۰۶
|
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۰

محمد نوروزيان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري بسيج در سمنان به مناسبت هفته روابط عمومي اظهار داشت: روابط عمومی پلی است میان سازمان و جامعه که گوش شنوا و زبان گویا و چشم بینای سازمان و مغز مدیریت است که مشاور امین مسوول سازمان است

وي با بيان اينكه روابط عمومی هم علم است هم فن و هم هنر افزود: روابط عمومي از آن جهت علم است كه آموختنی است، فن است چون روشها و مهارتهایی دارد که دست یافتنی است و هنر است چون ظرافتهایی دارد که داشتنی است.

معاون روابط عمومي سپاه استان سمنان بيان كرد: پیگیری مطالبات رهبر معظم انقلاب در خصوص ساماندهی در امر نماز، امر به معروف و نهی از منکر و انعكاس فعاليت هايي كه در راستاي خدمات رساني به مردم است از کارکردهای اصلی و از اولويت هاي نخست روابط عمومی ها در سال جدید است.

نوروزيان تصريح كرد: روابط عمومی در جنگ نرم در خط مقدم است؛ بنابراين باید کاري جهادگونه انجام دهد.

وي نمایندگی مطبوعات، اطلاع رسانی، دو سویه ناهمسنگ و دو سویه همسنگ را از جمله الگوهاي روابط عمومي عنوان كرد و گفت: بيان كرد: هدف روابط عمومي ها انتشار اخبار مثبت و منفي، انتشار اطلاعات و اخبار سازمان که به دنبال اخبار خوشایند برای سازمان است.

معاون روابط عمومي سپاه استان سمنان در تعريف الگوي دوسويه ناهمسنگ و همسنگ در روابط عمومي گفت: الگوي دو سویه ناهمسنگ بدين معناست كه روابط عمومي برای مخاطب نقش قائل است ولی به صورت ظاهری و در صورت دریافت پیام از مخاطب به بازخورد آن توجه می کند و به دنبال اقناع مخاطب است.

نوروزيان افزود: الگوي همسنگ در روابط عمومي ها نيز بدين معناست كه : مخاطب جدی تلقی می شود و بازخورد پیام سنجیده می شود.کارها مبتنی بر مباحث علمی است و به جای اقناع مخاطب به دنبال همفکری و تفاهم است.

وي با بيان اينكه نقش نمايشي، اظهاری، مذاکره ای، مشاوره ای و تفسیری از جمله نقش هاي روابط عمومي است، گفت: روابط عمومي از طریق اعلان کارکردهای سازمان سخنگوي سازمان، در پی حل اختلاف سازمان با مخاطبین با رفتار محبت آمیز ، مشاور امین در تمامی شئون سازمان است و با تحلیل وقایع برای تصمیم سازی و تصمیم گیری درست در کنار مدیر سازمان قرار می گیرد و به رصد دقیق وقایع مقدمه تحلیل و تفسیر پرداخته مي شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها