خبرهای داغ:
بيانيه سازمان بسيج دانش آموزي استان سمنان؛

محكوميت كشتار دانش آموزان بي گناه يمني به دست آل سعود

امروز سیاست استکبار جهانی که در رأس آن، آمریکای جنایتکار و صهیونیست‌ها قرار دارند به جان هم انداختن کشورهای اسلامی است و یکی از مصادیق آن، تحریک آل سعود و سران عربستان برای حمله به یمن است.
کد خبر: ۸۵۱۹۸۰۸
|
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۰
به گزارش خبرگزاري بسيج در سمنان، سازمان بسيج دانش آموزي استان سمنان در بيانيه اي ضمن محكوميت كشتار دانش آموزان بي گناه يمني تصريح كرده است: امروز آل سعود مي خواهد به نام اسلام با افکار پرورش دهنده عناصر آدم‌کش و جانی مثل القاعده، وهابیت و داعش از اسلام چهره‌ای منفور در جهان به نمایش بگذارد.

در ادامه اين بيانيه آمده است: امروز روزي است كه هر كس نداي «يا للمسلمين» را از سرزمين هاي اسلامي بشنود و پاسخ نگويد نمي تواند خود را از اهل اسلام و ايمان به شمار آورد.

در اين بيانيه تصريح شده است: گسترش موج بیداری اسلامی و خیزش های مردمی در جهان، به خصوص جهان اسلام، بشارت دهنده دوران جدیدی است که طبق وعده خداوند در قرآن به حکومت مستضعفان و صالحان بر زمین منجر می شود و طومار ظلم ظالمان را برای همیشه از جهان بر می چیند.

در ادامه مي خوانيم: دانش آموزان بسيجي استان سمنان در كنار ديگر مسلمانان و آزادي خواهان راستين از قيام خودجوش و دادخواهانه مسلمانان كشورهاي اسلامي عليه دولت هاي ظالم حمايت كرده و ضمن اعلام همدردی با مردم مجاهد، مبارز و مظلوم يمن از آنها پشتيباني مي كنند.

سازمان بسیج دانش آموزی استان سمنان ضمن محکوم کردن دخالت نظامی این میراث ‏خواران بنى‌سفیان، جنایت حمله به مدارس و نیز مناطق مسکونی و ایجاد رعب در دل کودکان و نوجوانان بی گناه یمنی و به خاک و خون کشیدن آنها را ادامه جریان اموی و لکه ننگی پاک نشدنی از دامن خائنان به حرمین شريفن می داند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها