خبرهای داغ:
معاون معاون عقيدتي سياسي تيپ12 قائم (عج)

اشتباه استرات‍ژيك آل سعود زمينه ساز ترويج انديشه انقلاب اسلامي

معاون عقيدتي سياسي تيپ12 قائم (عج) جنايات آل سعود را نشانگر كينه آنها نسبت به اسلام دانست و گفت: آل سعود با اين اشتباه استراتژيك به دست خود زمينه نفوذ انديشه هاي انقلاب اسلامي ايران را در منطقه رقم زده است.
کد خبر: ۸۵۱۹۸۲۷
|
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۶

حجت‏ الاسلام‏ والمسلمين هادي ابراهيمي در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري بسيج در سمنان اظهار داشت: تقارب مذهبي خوبي بين شيعيان جعفري و شيعيان زيدي برقرار است و شايد يكي از مهمترين اين علت‌ها شخصيت علامه حسين الحوثي است؛ ايشان با دعوت پدرش به ايران آمد و تحت تأثير انديشه هاي ناب امام خميني (ره) قرار گرفت.

وي افزود: علامه حسين الحوثي پس از بازگشت با الهام از حزب الله لبنان هسته مقاومت در يمن آن هم در منطقه اي استرات‍‍ژيك را پايه ريزي كرد؛ چرا كه يمن تسلط بر خليج عدن دارد و آن تنگه باب‌المندب است كه نقطه اتصال اقيانوس هند با درياي سرخ است و از اين كشور به عنوان پلي بين خاورميانه و آفريقا ياد مي شود.

معاون عقيدتي سياسي تيپ12 قائم (عج) سمنان بيان كرد: يمن در جنوب غربي شبه جزيره عربستان قرار گرفته است و اين كشور از شمال به عربستان سعودي و از مشرق به عمان و از جنوب به خليج عدن و از مغرب به درياي سرخ محدود است.

ابراهيمي تصريح كرد: امروز يمن با اين مقاومت و پايداري نشان داد كه براي به ثمر رساندن انقلابش سرسختانه ايستادگي مي كند و صرفاً به شعار بسنده نكرده است.

وي با بيان اينكه قتل عامي كه امروز در يمن در حال وقوع است نشانگر عمق كينه آل سعود به اسلام واقعي و البته شيعيان است، افزود: با اين اشتباه استراتژيك كه سعودي‌ها مرتكب شدند به دست خود زمينه نفوذ و رشد انديشه هاي انقلابي ايران را در منطقه به عنوان يك قدرت حامي كشورهاي اسلامي رقم زده است.

معاون عقيدتي سياسي تيپ12 قائم (عج) سمنان بيان كرد: تحولات اخير به خوبي نشان داد كه اگر كشوري از حمايت‌هاي مردمي در داخل بهره‌مند نباشد؛ بايد دست به دامن كشورهاي ظالمي مثل آمريكا شود و آمريكا هم اول منافع خود را در نظر مي گيرد و در گام بعد براي ظاهرسازي، اقداماتي را در جهت حمايت از كشورهاي زير حمايتش انجام مي دهد.

ابراهيمي با بيان اينكه امروز اگر مي بينيم كه آمريكا با تمام توان در كشتار مردم يمن شركت كرده چون مي داند كه در حال ضربه زدن به اسلام است، تصريح كرد: هر جنگ داخلي بين مسلمانان بدون شك براي آمريكا از اهميت ويژه اي برخوردار است؛ چرا كه هم اين كشتارها به نام آمريكا تمام نمي شود و هم از نظر اقتصادي بدون اينكه هزينه اي در اين نبردها كرده باشد به اهداف خود نائل مي شود.

وي گفت: امروز بي شك ايران تنها قدرت اسلامي در منطقه است كه به تنهايي مي تواند از استقلال و تماميت ارضي خود دفاع كند و بسياري ديگر ازكشورهاي اسلامي منطقه كه از دست سياست‌هاي ظالمانه آمريكا به تنگ آمده اند؛ چشم اميد به اقتدار ايران دوخته اند كه در آينده اي نزديك با حضور مقتدرانه در منطقه تومار دخالت‌هاي بيگانگان را در منطقه خواهد پيچيد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها