خبرهای داغ:
رییس اوقاف دامغان:

نیروی انتظامی مظهر اقتدار و امنیت در جامعه

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان دامغان در دیدار رییس عقیدتی نیروی انتظامی شهرستان دامغان گفت: نیروی انتظامی مظهر اقتدار و امنیت در جامعه است.
کد خبر: ۸۵۲۰۰۳۱
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۵
به گزارش خبرگزاري بسيج از دامغان،حجت‌الاسلام‌ مرتضی میرکو رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان دامغان در دیدار رییس عقیدتی نیروی انتظامی شهرستان دامغان كه صبح امروز در محل دفتر مسئول عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی شهرستان دامغان برگزار شد، نیروی انتظامی را مظهر اقتدار و امنیت در جامعه دانست و  اظهار داشت: نیروی انتظامی یکی از ترجمان‌ها و نهادهای مقدس و انقلابی است و زحمت کشان و شاغلان در این نهاد مقدس در حال فداکاری و خدمت هستند.

وي افزود: برقراری نظم و امنیت در جامعه جز با فداکاری‌های دلاورمردان نیروی انتظامی میسر نیست.

وی با گرامی داشت یاد شهدای نیروی انتظامی گفت: شهدای نیروی انتظامی مظهر فداکاری هستند، دلاورمردانی که با شهادت خود نشان داده‌اند فرهنگ ایثار و شهادت ادامه دارد.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان دامغان بيان داشت: یکی از رسالت‌ها و فعالیت‌های سازمان اوقاف و امور خیریه در خصوص فعالیت‌های قرآنی است ازاین‌رو این اداره آمادگی دارد درزمینه فعالیت قرآنی اعم از برگزاری کلاس‌های آموزشی و اعزام مدرس قرآنی با نیروی انتظامی همکاری داشته باشد.

حجت الاسلام ميركو ادامه داد: درزمینه ایجاد وقف‌های جدید و با توجه به نیازهای روز جامعه با توجه به اینکه نیروی انتظامی از نزدیک با مشکلات جامعه سروکار دارد این اداره آمادگی دارد تا با همکاری نیروی انتظامی درزمینه ایجاد وقف با توجه به نیازهای روز جامعه اقدام نماید.

در ادامه این دیدار حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدحسین حمیدی نژاد گفت: سازمان اوقاف و امور خیریه یک‌نهاد مقدس و مهم در کشور است.

رییس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی گفت: کسانی که در این نهاد مقدس و انقلابی مشغول به فعالیت هستند اجر و پاداش در نزد پروردگار متعال دارند.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی آماده همکاری و تعامل با اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان دامغان درزمینه فعالیت‌های قرآنی است.

در ادامه این دیدار مقرر گردید یک سلسله کلاس‌های حفظ قرآن ویژه کارکنان نیروی انتظامی توسط اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان دامغان برگزار شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها