خبرهای داغ:
رئیس کلانتری 12 بسیج شاهرود

کلانتری بسیج سومین کلانتری نمونه مکنا در کشور

رئیس کلانتری 12 بسیج شاهرود گفت: کلانتری 12 بسیج کلانتری نمونه استان و سوم کشوری در اعمال مدیریت کیفیت نیروی انتظامی(مکنا) در کشور است.
کد خبر: ۸۵۲۱۲۷۶
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، در بازدید اصحاب رسانه و خبرگزاری های شهرستان شاهرود از کلانتری 12 بسیج که به همت دفتر خانه مطبوعات شهرستان شاهرود انجام شد،سرگرد پاسدار عباس عرب رئیس کلانتری 12 بسیج با بیان اینکه سال 93 طرح مدیریت کیفیت نیروی انتظامی(مکنا) در کشور انجام شد گفت: این کلانتری با اقدام داوطلبانه در این را قدم برداشت و در چهار بُعد محیطی،رفتاری،خلاقیت و نوآوری و فرآیندسازی اقدامات خود را انجام داد.

وی افزود: در بُعد محیطی تلاش شد تا کلانتری دارای محیطی خوشاند کارکنان و ارباب رجوع شود و در بُعد فرآیندی تلاش شد تا کمتر وقت تلف شود و با کیفی سازی ارباب رجوع در کمترین زمان کار خود را انجام دهد.
عرب با بیان اینکه مدیریت منابع انسانی و خلاقیت و نوآوری در دستور کار این کلانتری است بیان کرد: استفاده از نظرات و پیشنهادات ارباب رجوع و کارکنان در انجام کارهای کلانتری توانسته این تعامل را بین کلانتری و مردم ایجاد کند.

وی با اشاره به بخش های مختلف کلانتری 12 بسیج اظهار کرد: دایر قضایی،مرکز فرماندهی و کنترل،تجسس،موادمخدر،اطلاعات،مددکاری اجتماعی و مشاوره از جمله بخش های این کلانتری نمونه کشوری است.
رئیس کلانتری 12 بسیج شاهرود با اشاره به برپایی نمایشگاه آسیب های اجتماعی در این کلانتری بیان کرد: با توجه به مشکلات مختلف منطقه استحفاظی ما هر ماه برخی از این مشکلات را انتخاب و در نمایشگاه آسیب های اجتماعی در معرض دید مراجعین وعلاقمندان قرار می دهیم و نوعی اطلاع رسانی عمومی در این زمینه انجام می شود.

وی با اشاره به دیدار با خانواده شهدا و ارتباط با مساجد محل عنوان کرد: ما در تعامل با جامعه پیرامونی خود هستیم و با این برنامه ها تلاش می کنیم مشکلات و سوالات مردم را پاسخ و در کاهش جرایم تلاش نماییم و با توجه به حوزه استحفاظی و مخاطرات آن رویکرد ما جامعه محوری و مسئله محوری است.

عرب با بیان اینکه در سال 93 رتبه شانزدهم کلانتری ها کل کشور را کسب نمودیم افزود: در چهار سال اخیر همیشه در استان کلانتری اول بوده ایم و تلاش ما این است این رتبه را افزایش دهیم و با تکریم ارباب رجوع و برآوردن نیازهای جامعه رضای الهی را کسب نماییم

وی با اشاره به انجام ورزش در سالن ورزشی و تاکید بر مطالعه کارکنان بیان کرد: 40 درصد مامورین ما در حال تحصیل در مقاطع مختلف هستند و ما در این کلانتری هر روز یکی از نیروها به عنوان رئیس کلانتری انتخاب می شود تا بتوانیم مدیریت پروری را نیز داشته باشیم.

رئیس کلانتری نمونه کشوری 12 بسیج شاهرود با اشاره به برگزاری میزگردها و کنفرانس های عملی در محیط کلانتری گفت: با توجه به اهمیت علوم روز ما تلاش می کنیم میزگردها و کنفرانس های علمی با پژوهش و تحقیق خود نیروها برگزار نماییم و تلاش داریم نیروها به علم روز پلیس و جرم مجهز باشند.

وی با اشاره به همکاری با بسیج در خصوص محله اسلامی نیز گفت: شورای معتمد پلیس در بحث اجتماعی در راستای محله اسلامی تشکیل شده و با مدارس و مساجد در این زمینه همکاری و تعامل برقرار شده است و در همه زمینه ها نیروی انتظامی یک پایه برنامه هاست.

در ادامه این بازدید شرکت کنندگان با حضور در دوایر مختلف کلانتری 12 بسیج با قسمت های مختلف این کلانتری و وظایف آنها آشنا شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها