وصایای امام خمینی (ره) زمان بردار نیست

اگر تیم مذاکره کننده هسته ای و مجلس و دولت همه وصایای امام خمینی (ره) و فرمایشات مقام معظم رهبری را به کار بگیرند هیچ مشکلی برای کشورپیش نخواهد آمد.
کد خبر: ۸۵۲۱۴۵۹
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۰

حجت الاسلام مفید کیایی نژاد عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار بسیج گفت: وصایای امام خمینی (ره) زمان بردار نیست و منویات ایشان در هر زمان باید به کار بسته شود و به منصه ظهور برسد.

کیایی نژاد افزود: اگر تیم مذاکره کننده هسته ای و مجلس و دولت همه وصایای امام خمینی (ره) و فرمایشات مقام معظم رهبری را به کار بگیرند هیچ مشکلی برای کشورپیش نخواهد آمد.

وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری همواره تاکید داشته اند که مسئولین در روابط با دیگر کشورها باید سه مولفه عزت، حکمت و مصلحت ملت و کشور را در نظر بگیرند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به اینکه در بحث هسته ای قضایا تا حدودی روشن است خاطرنشان کرد: طبق فرمایش مقام معظم رهبری اگر قرار باشد ما زیر شبح تهدید با این کشورها مذاکره کنیم ادامه مذاکره معنایی ندارد.

نماینده مردم البرز در خاتمه با بیان اینکه سایر کشور های گروه 5+1 به نحوی آمریکا را کد خدای خود می دانند و خیلی اراده ای از خود ندارند اظهار داشت: متاسفانه همه این کشور ها ابهّتی برای آمریکا قائل هستند و باید برای آنها مشخص شود که آمریکا ببر کاغذی است تا این حد تحت تاثیر این کشور زورگو قرار نگیرند.


ارسال نظرات
آخرین اخبار