خبرهای داغ:
رئیس مجمع بسیج شهرستان میامی:

سپاه نماد پرصلابت پاسداري از كيان انقلاب اسلامي است

رئیس مجمع بسیج شهرستان میامی گفت: سپاه نماد پر صلابت و تمام نمای پاسداری از كيان انقلاب اسلامي است.
کد خبر: ۸۵۲۱۴۹۰
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۲
مرتضی نوروزپور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از میامی اظهار کرد: امام خمینی (ره) پاسدار و پاسداری را ادامه زنجیره نبوت و امامت از حضرت آدم(ع) تا حضرت محمد(ص) و از حضرت محمد(ص) تا امام حسین(ع) و از امام حسین(ع) تا انقلاب مهدی(عج) و برپایی کامل حکومت عدل الهی می داند و پاسدار را پاسدار حق و قرآن و اسلام برمی شمارد.

رئیس مجمع بسیج شهرستان میامی تصریح کرد: اگرچه سپاه نماد پر صلابت و تمام نمای پاسداری از كيان انقلاب اسلامي است؛ اما پاسدار بودن فقط به داشتن لباس و نشان نظامی نیست. مرزبانان کشور، نیروهای انتظامی، دانشمندان عرصه علم و پژوهشگران، هر یک از کیان و استقلال و شرف کشور دفاع می کنند و پاسدار به شمار می آیند.

رئیس مجمع بسیج شهرستان میامی گفت: پاسداران حافظان حرمت، انسانیت و احترام به حقوق آدمیان هستند و پاسداران در این راه به امام و ولی فقیه خود اقتدا می کنند.

نوروزپور همچنین به فرارسيدن روز جانباز اشاره کرد و خاطرنشان کرد: جانبازان، شهیدان زنده ای هستند که خداوند این فرصت را به آن ها داده است سال هایی از عمر خودشان را همراه با مجاهدت و آزمایش دشوار بگذرانند

وي گفت: تنها تفاوت جانباز با شهید این است که آخرین رشته ارتباط او با عالم خاک قطع نشده است، برای آن که جانباز باید بماند و پیام شهیدان را فریاد کند، باید بماند تا کارهای ناتمامی را به پایان رساند.

رئیس مجمع بسیج شهرستان میامی اظهار داشت: بی شک رشادت‌ها و حماسه آفرینی‌های پاسداران و جانبازان انقلاب اسلامی در دوران ارزشمند دفاع مقدس، در راه صیانت از مرزهای عقیدتی و جغرافیایی جمهوری اسلامی ایران فراموش شدنی نیست و تلاش و پیشرفت مستمر امروز آنان نیز در عرصه‌های گوناگون علمی، فرهنگی و نظامی که موجب آسایش و امنیت پایدار میهن عزیز اسلامیان شده، شایسته تقدیر و تجلیل است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها