خبرهای داغ:

بازديد استاندار سمنان از پارك موزه دفاع مقدس

استاندار سمنان به اتفاق جمعی از مدیران استان در سالروز آزادسازی خرمشهر قهرمان از پروژه پارک موزه و مرکز فرهنگی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس استان سمنان بازدید كرد.
کد خبر: ۸۵۲۱۷۰۸
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۰
به گزارش خبرگزاري بسيج از سمنان، محمد وكيلي استاندار سمنان در نشست بررسی مسائل و مشکلات موزه گفت: پروژه پیشرفت قابل توجه ای دارد که نیاز است توجه بیشتری برای تکمیل آن صورت گیرد.

وی همچنین بسترسازی برای استفاده و حضور مردم در محوطه موزه با اجرای برنامه های مختلف فرهنگی و هنری را مهم برشمرد و خواستار تامین آب و فضای سبز مناسب در موزه شد.

استاندار سمنان همچنین خواستار تلاش منابع طبیعی و سازمان جهاد کشاورزی و شهرداری سمنان برای مشارکت و همراهی برای تکمیل پروژه موزه دفاع مقدس شد.

وكيلي گفت: هر چقدر فضا را برای حضور مردم مهیا کنیم به تکمیل پروژه کمک کرده ایم و در این زمینه دستگاه‌های هنری، فرهنگی و گردشگری برنامه های مختلفی برای حضور مستمر مردم در پارک ایجاد کنند.

گفتني است؛ پروژه پارک موزه دفاع مقدس از مصوبات و اعتبارات سفر رهبر معظم انقلاب که 85 درصد از فاز اول رشد فیزیکی دارد شامل ساختمان اداری، ساختمان موزه، صحن تاریخ و محوطه فرهنگی حدود 15 میلیارد تومان هزینه شده است.

پارک موزه و مرکز فرهنگی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس سمنان به صورت یک فضای سبز و پارک مفهومی در زمینی به وسعت 12 هکتار در حاشیه شرقی شهر سمنان و در مجاورت راه اصلی و مصلی قرار دارد این پارک با هدف نشان دادن ویژگی های شاخص 8 سال دفاع مقدس و شناساندن ابعاد تاریخی، فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و نظامی و انسانی این دوران به بازدید کنندگان طراحی شده است.


ارسال نظرات
پر بیننده ها