صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در چاراویماق برگزار شد

خبرگزاری بسیج: فرمانده سپاه چاراویماق در جمع نیروهای نظامی و گردان های بیت المقدس این شهرستان حضور مقتدرانه بسیج و نیروهای نظامی را در صحنه های مختلف نشانه آمادگی یک ملت برشمرد و افزود: نیروهای نظامی ما مردمی اند و از مردم جدا نیستند و این شاخص اصلی این نیروها نسبت به نیروهای نظامی کشورهای دیگر است.
کد خبر: ۸۵۲۲۰۶۶
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، علی علیدوست با اشاره به تحرک و فریب خوردن کشورهای منطقه از استکبار خاطر نشان کرد: ملت ایران و نیروهای نظامی و انتظامی جمهوری اسلامی ایران تمام حرکات را رصد می کنند و ما به کشورهای همسایه توصیه می کنیم عقلانی تصمیم بگیرند و بازیچه آنها نشوند.

وی در ادامه افزود: همراهی مردم و نیروهای نظامی و بسیج در دوران دفاع مقدس آزمون خوبی بود که نمره عالی قبولی گرفتند.

فرماندار هشترود نیز در این صبحگاه با تبریک سالروز آزاد سازی خرمشهر به مقایسه تحریم ها، ساختارها و قدرت اقتصادی و سیاسی دوران دفاع مقدس با زمان حال پرداخت و شرایط فعلی کشور را بسیار عالی و مناسب ارزیابی کرد.

علی بدر شکوهی به خباثت دشمن اشاره کرد و گفت: دشمن، دشمن است و فرق نمی کند که رژیم بعث عراق باشد یا آمریکا و یا اسرائیل چراکه دشمن هدفش پیروزی و برتری در برابر ماست.

وی همچنین خاطر نشان کرد: دشمن با تمام توان و کمک چندین کشور و به طمع اینکه درعرض چند روز قسمتی از خاک ایران را جدا و به خاک خود ملحق خواهد کرد به ایران لشکر کشی کرد ولی مردم و بسیج و نیروهای نظامی و انتظامی با کمترین تجهیرات مقابل دشمن ایستادگی کردند.

فرماندار چاراویماق ایمان را بزرگ ترین صلاح برای پیروزی دانست و افزود: دولت و ملت با اتحاد و انسجام هرچه بیشتر نسبت به تقویت ایمان باید تلاش کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار