یک استاد دانشگاه در گفتگو با بسیج:

عقب نشینی تیم هسته ای دشمن را تهاجمی تر کرد

کد خبر: ۸۵۲۲۱۵۵
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۵

علیرضا احسان دوست استاد دانشگاه در گفت و گو با خبرنگار بسیج گفت: یکی از مولفه های مهم آرمان انقلاب اسلامی، استکبار ستیزی مبتنی بر آن استقلالی بود که در طول دوران انقلاب ملت ایران مطالبه کردند.

وی افزود: قاعدتا این استکبار ستیزی باید در عرصه سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران در صدر دیپلماسی قرار بگیرد.

احسان دوست تصریح کرد: امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری همواره از چهره های شاخص و نماد واقعی مبارزه و ستیز با ظلم و استکبار و نظام سلطه جهانی هستند.

این استاد دانشگاه با بیان اینکه در طول دوران های گذشته تا کنون این هدفگذاری و آرمان با فراز و نشیب های متعددی روبه رو شده است گفت: مسئله مهم این است که در حوزه اجرا دولت ها از این تفکر و آرمان استکبار ستیزی مورد تأکید ولایت و مردم تبعیت کنند.

وی با اشاره به اینکه مجموعه نظام سلطه و استکبار نسبت به دشمنی با نظام اسلامی و به ویژه جمهوری اسلامی ایران به لحاظ فلسفی و ظاهری از هیچ کوششی علیه ما دریغ نکرده است افزود: دشمنان در طول این 36 سال از پیروزی انقلاب تا کنون با تاکتیک های مختلف ماهیتا با انقلاب و روحیه استقلالی ما سر ستیز داشته اند.

احسان دوست با بیان اینکه در حال حاضر هم که مذاکرات هسته ای در جریان است می بینیم نظام سلطه و صهیونیست چگونه با مجموعه دستگاه گفتگو کننده هسته ای ما مذاکره می کنند خاطرنشان کرد: حتی در فضای رسانه ای و خبری هم این پرگویی ها و زور گویی ها از رئیس جمهور آمریکا تا کنگره صراحتا اعلام می شود.

این استاد دانشگاه افزود: این نشان دهنده این است که مسئولان دولت و دستگاه سیاست خارجی ما باید متوجه باشند که آنها ذاتا با انقلاب و نظام ما دشمنی و تضاد دارند و باید با همان آرمان استکبار ستیزی با آنها مواجه شده و زیر بار زور و سلطه دشمنان نروند.

مسئول بسیج اساتید اصفهان در خاتمه با بیان اینکه به هر میزان مسئولان این حوزه عقب نشینی کنند آنها تهاجمی تر و زیاده گو تر خواهند شد تأکید کرد: دولت و تیم مذاکره کننده باید مبتنی بر آرمان امام خمینی (ره) وهم راستا با فرمایشات مقام معظم رهبری در عرصه سیاست خارجی عمل کنند.


ارسال نظرات