خبرهای داغ:
رئیس اوقاف شاهرود:

قدرت سپاه پاسداران، عامل بازدارندگی دشمنان است

رئیس اداره اوقاف وامورخیریه شهرستان شاهرود در دیدار با فرمانده گروه پدافند هوایی 10 محرم شاهرود گفت: امروز قدرت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، عامل بازدارندگی دشمنان و مایه امیدواری دوستان است.
کد خبر: ۸۵۲۲۳۰۰
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید مصطفی مجیدی در این دیدار با تأکید بر اجرای منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر ادامه حرکت روبه‌پیشرفت نیروهای مسلح درزمینه های نظامی و تسلیحاتی، از این حرکت به‌عنوان مهم‌ترین ابزار بازدارندگی برای دشمنان انقلاب اسلامی ایران یادکرد و عزت اقتدار امروز ایران را مرهون همین تلاش‌ها و مجاهدت‌ها دانست.

وی اخلاص، ایمان و ایثار را سه مؤلفه‌ی برجسته در نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دانست و بر ضرورت حفظ آن تأکید کرد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان شاهرود وجود نیروهای مسلح در شهرستان شاهرود، اعم از ارتش، سپاه و بسیج را به‌عنوان یک فرصت دانست و افزود: امروز نیروهای مسلح مستقر در شهرستان شاهرود علاوه بر ایفای مطلوب وظایف سازمانی، به‌عنوان یک رکن اثرگذار در برنامه‌ها و مسائل شهرستان نیز هستند و آنجا که به فکر و نیرو و امکانات آنان نیاز باشد با فداکاری درصحنه حاضرند.

فرمانده گروه پدافند هوایی 10 محرم شاهرود نیز در این دیدار با تقدیر و تشکر از رئیس اداره اوقاف امور خیریه شهرستان شاهرود، ولایت‌پذیری را شاخصه‌ی مهم پاسداران انقلاب اسلامی دانست و بر آمادگی همه‌ی نیروهای مسلح جهت سخن گفتن با دشمن با زبان آنان که همان سلاح است تأکید کرد.

سردار عبدالرحیم ابراهیمیان با تقدیر و تشکر از اثرگذاری مطلوب اداره اوقاف وامورخیریه شاهرود در برنامه‌های فرهنگی شهرستان، رویکرد فعلی این اداره را برکتی برای شهرستان دانست و بر لزوم ادامه‌ی این حرکت تأکید کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها