خبرهای داغ:
رئیس اوقاف دامغان خبر داد:

ثبت‌نام 130 نفر از طلاب دامغان در طرح حفظ قرآن کریم

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان دامغان گفت: بیش از 130 نفر از طلاب حوزه‌های علمیه شهرستان دامغان در طرح حفظ قرآن کریم ثبت‌نام کردند.
کد خبر: ۸۵۲۲۵۲۰
|
۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۹
به گزارش خبرگزاري بسيج از سمنان،‌به نقل از روابط عمومی و اطلاع‌رسانی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی میرکو با اعلام این خبر گفت: همان‌طور که مقام معظم رهبری در زمینه تربیت حافظان قرآن کریم تأکید ویژه‌ای دارند، با تعامل صورت گرفته با مدیریت حوزه‌های علمیه دامغان بیش از 130 نفر از طلاب حوزه‌های علمیه شهرستان دامغان در طرح حفظ قرآن کریم ثبت‌نام کردند.

وی گفت: تلاوت و حفظ قرآن کریم از سفارش‌های مكرر امامان است و حفظ قرآن به‌طور طبیعی به انس با آیات الهی می‌انجامد و حافظ تأثیرات آن را در زندگی خود می‌بیند، حافظ با قرآن انس می‌گیرد و زمینه هدایت و سعادتش فراهم می‌شود.

وی افزود: قرآن تمام راه را به انسان نشان می‌دهد و تمام نیازهای بشری در قرآن قرار دارد، نفوذ قرآن در جان‌ها و پدید آوردن تحول در شخصیت افراد نیز از آثار سازنده‌ی تلاوت و حفظ قرآن است.

وی افزود: اگر مردم به‌درستی جایگاه قرآن را درک کنند در زندگی موفق خواهند بود و در مقابله با مسائل و سختی‌های زندگی قدرتمند خواهد بود.

وی ادامه داد: بسیاری از مردم با تلاوت یا شنیدن آهنگ دل‌نشین قرآن مسیر زندگی خود را تغییر داده، به سمت سعادت و كمال رهنمون شدند.

وی ادامه داد: با انس هرچه بیشتر با قرآن کریم کمال و سعادت را برای خود محیا کنیم، و کوله‌بار خود برای سفر آخرت را بیش‌ازپیش کامل کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها