خبرهای داغ:
معاون فرهنگی نیروی زمینی سپاه:

بصیرت و ولایت مداری ملت ایران دشمنان را مأیوس کرده است

معاون فرهنگی نیروی زمینی سپاه گفت: هر کجا منافع کشور در خطر باشد ملت ایران با بصیرت و آگاهی و ولایت مداری توطئه های دشمن را در هم می شکنند و آنها را مأیوس می کنند.
کد خبر: ۸۵۲۲۶۹۶
|
۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۶


به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان، سردار حسین معروفی در جمع بسیجیان پایگاه قدس و امام رضای(ع) شهرداری سمنان اظهار کرد: مردم این خطه از سرزمین پهناور ایران در دوران هشت سال دفاع مقدس به خوبی درخشیدند و کارنامه درخشانی در تاریخ جنگ تحمیلی از خود بر جای گذاشتند.

وی با بیان اینکه استان سمنان سه هزار شهید سلحشور تقدیم دفاع مقدس کرد که به تناسب جمعیت، این استان مقام سوم در تعداد شهیدان والامقام و رتبه دوم در اعزام رزمندگان را به خود اختصاص داده است، افزود: اینها همگی نشان از مردمی خداجو و حق طلب در این استان دارد که توانسته اند وظیفه و نقش خود را در دفاع از ارزشها و آرمان های نظام و انقلاب به خوبی ایفا کنند.

معاون فرهنگی و عملیات روانی نیروی زمینی سپاه خاطرنشان کرد: اگر شهدا و رزمندگان نبودند دشمن خاک و دین اسلام را از ما می گرفت و امروز کشور ایران این اقتدار و سربلندی را نداشت؛ دشمن قبل از پیروزی انقلاب بارها اقدام به تصرف خرمشهر کرد که نخشتین بار انگلیسی ها هرات و سپس عثمانی ها سلیمانیه را تصاحب کردند.

معروفی تصریح کرد: رمز موفقیت رزمندگان در جنگ تحمیلی توکل به خداوند و اطاعت از فرامین امام خمینی (ره) بود؛ همان چیزی که امروز نیز رمز موفقیت و پیروزی در مقابل جنگ نرم است.

وی بیان کرد: بصیرت مردم ایران منحصر به فرد است؛ چرا که هر کجا منافع کشور در خطر باشد ملت ایران با بصیرت و آگاهی و ولایت مداری توطئه های دشمن را در هم می شکنند و آنها را مأیوس می کنند.

وی اظهار کرد: امروز ما همگام با تمام دنیا به سوی پیشرفت در حرکت هستیم و ایران امروز ایرانی تصمیم گیرنده و تأثیرگذار در منطقه است؛ دشمن به واسطه تحریم ها تمام تلاش خود را برای از پای در آوردن علم و پیشرفت جوانان ایرانی کرد؛ اما در همین برهه از زمان جوانان ایرانی توانستند موشک هایی نقطه زن و با دقت بالا بسازند.

معاون فرهنگی و عملیات روانی نیروی زمینی سپاه بیان کرد: دشمن با تفکر و بررسی های بسیار به این نتیجه رسیده است که جنگ نظامی با ایران به نفع او نیست؛ بنابراین جنگ رفتار را طراحی کردند و معتقدند با تغییر رفتار، ساختار را نیز می توانند تغییر دهند.

معروفی خاطرنشان کرد: بسیج مستضعفین که با تفکر امام خمینی(ره) تشکیل شد به معنای تفکر علوی و حسینی است؛ همان تفکری که امروز در عراق، لبنان، فلسطین و در یمن مشاهده می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها