خبرهای داغ:
مسئول تربیت و آموزش سپاه ناحیه میامی:

نسل جوان قلب تپنده و سرمایه آینده یک ملت است

مسئول تربیت و آموزش سپاه ناحیه میامی گفت: نسل جوانکانون شور و هیجان، مرکز نشاط و سلامت و قلب تپنده و سرمایه آینده یک ملت است.
کد خبر: ۸۵۲۳۳۱۵
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۵
حجت الاسلام اباذر محمدی در گفت و گو با خبرگزاری بسیج از میامی با اشاره به ولادت با سعادت حضرت علی اکبر(ع) و هفته جوان اظهار داشت: حضرت علی‌اکبر (ع) آینه‌ تمام‌نمای رسول خدا و شبیه‌ترین فرد از نظر خصلت‌های معنوی، خلق، منطق و حسن چهره به پیامبر(ص) بودند.

مسئول تربیت و آموزش سپاه ناحیه میامی با بیان این که حضرت علی اکبر(ع) از ویژگی‌های ارزنده و والایی برخوردار است، افزود: این شخصیت گرانقدر می‌تواند الگویی شایسته برای نسل جوان جامعه باشد.

وی گفت: امروز جوانان ما باید با الگوگیری از منش و رفتار حضرت علی اکبر(ع) خود را به خدا نزدیکتر کرده و با ایمان و اعتقاد راسخ بتوانند در مقابل مشکلات بایستند.

محمدی در ادامه نسل جوان را کانون شور و هیجان، مرکز نشاط و سلامت و قلب تپنده و سرمایه آینده یک ملت دانست و افزود: نسل جوان، بخش پویای جامعه است و به همین دلیل ارزشمندترین سرمایه اجتماعی کشور محسوب می شوند.

مسئول تربیت و آموزش سپاه ناحیه میامی یکی از شاخصه های قدرت در عرصه های مختلف سیاسی، اقتصادی و... را نیروی انسانی دانست و تأکید کرد: نیروی انسانی می تواند سیاست و اقتصاد کشورها را پیش ببرد تا به توانمندی بالا برسد و نقش و حضور جوانان در این مسیر بسیار مهم است.

ویضمنبیان اینکه نیرو و سرمایه یک کشور جوانان هستند، افزود: اگر جوانان هر جامعه در مسیر رشد، صداقت، بالندگی و کمال قرار گیرند مشکلی برای آن کشور باقی نخواهد ماند.

مسئول تربیت و آموزش سپاه ناحیه میامی توجه به پرورش استعدادها و نبوغ جوانان و بهره گرفتن از ظرفیتهای این قشر در ابعاد مختلف را ضروری دانست و تصریح کرد: پویایی و نشاط جامعه ما وابسته به نقش فعال و حضور جوانان است.


ارسال نظرات
پر بیننده ها