خبرهای داغ:

چند خبر کوتاه از شاهرود

دیدار رئیس اداره آموزش و پرورش بسطام با فرماندهی سپاه شاهرود، مراسم جشن و سرور اعیاد شعبانیه به همت پایگاه شهید رجایی و کانون جوانان بسیج و برگزاری اردوی فرهنگی ورزشی پایگاه بسیج مالک اشتر شرکت ذغالسنگ البرز شرقی برخی از اخبار کوتاه شاهرود است.
کد خبر: ۸۵۲۳۶۳۷
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود، رئیس آموزش و پرورش و کمیته هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش آموزی منطقه بسطام به مناسبت هفته پاسدار با فرمانده سپاه شاهرود دیدار کرد.

در این دیدار که فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی ایثار و مسئول بسیج فرهنگیان بسطام نیز حضور داشتند، موسوی ضمن عرض تبریک به مناسبت اعیاد شعبانیه از حماسه سازی پاسداران و بسیجیان در زمان جنگ مخصوصاً فتح خرمشهر یاد نمودند .

سرهنگ حمید دامغانی نیز ضمن تقدیر و تشکر از رئیس اداره به جایگاه و نقش آموزش و پرورش اشاره نمود و بسیج دانش آموزی را یار و پشتیبان اداره در زمینه های فرهنگی و آموزشی داشتند.

وی با تقدیر و تشکر از همکاری صمیمانه اداره آموزش و پرورش با بسیج دانش آموزی و فرهنگیان اظهار کرد: باید تلاش نماییم تا تربیت و تعلیم با هم به نسل نوجوان جامعه منتقل شود تا بتوانیم در برابر فرهنگ متخاصم غرب ایستادگی و توطئه های آنان را خنثی کنیم.

برگزاری مراسم جشن و سرور در کانون جوانان بسیج شاهرود

مدیر فرهنگی اجتماعی سپاه شاهرود در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به برپایی جشن نیمه شعبان در کانون جوانان بسیج شاهرود اظهار کرد: مراسم جشن و سرور شب نیمه شعبان به همت کانون جوانان بسیج شاهرود برگزار می شود.

احمد حسین پور افزود: این مراسم سه شنبه 12خرداد ماه همزمان با نمازمغرب و عشا در کانون جوانان بسیج شاهرود با اجرای برنامه های متنوع و شاد و اجرای نورافشانی برگزار خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: با هماهنگی انجام شده برنامه مولودی خوانی،اجرای نمایش خیابانی،سرود و مسابقات فرهنگی ورزشی از جمله برنامه های این مراسم باشکوه در گرامیداشت نیمه شعبان میلاد امام زمان(عج) خواهد بود.

حسین پور با اشاره به اهداف این برنامه گفت: تعظیم شعائر اسلامی و ترویج فرهنگ اسلامی و شادی اهل بیت عصمت و طهارت در قالب سبک زندگی اسلامی از اهداف این برنامه است.

مراسم جشن و سرور به همت پایگاه شهید رجایی شاهرود برگزار می شود

فرمانده حوزه مقاومت بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا(ص) شاهرود در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به برگزاری جشن نیمه شعبان در شهرک شهید رجایی شاهرود اظهار کرد: برنامه نیمه شعبان به مدت سه شب از یکشنبه 10 خرداد همزمان با نماز مغرب و عشا در جنب اداره غله شاهرود در شهرک شهید رجایی شاهرود برگزار می شود.

حسین ابوذری افزود: در این برنامه علاوه بر سخنرانی و اجرای مولودی ،برنامه های طنز و شاد و مسابقه فرهنگی نیز اجرا خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: این مراسم به همت پایگاه شهید رجایی و حلقه های صالحین پایگاه هر ساله با اجرای برنامه های شاد و برپایی ایستگاه صلواتی برگزار و با استقبال پرشور اهالی محله و شهر روبه رو می شود.

فرمانده پایگاه شهید رجایی شاهرود نیز در این رابط به خبرنگار بسیج در شاهرود گفت: در طول سال برنامه های متنوعی برای تعظیم شعائر اسلامی در سطح مسجد و محله شهید رجایی برگزار می شود که جشن نیمه شعبان از آن جمله است.

اسماعیل شهابی خاطر نشان کرد: بسیج در این محله نقطه اتصال و همدلی و همزمانی محله است و تلاش ما این است با برگزاری این برنامه ها در مناسبت ها در ترویج فرهنگ ناب اسلامی و مقابله با تهاجم فرهنگی غرب گام موثری برداریم.

برگزاری اردوی فرهنگی ورزشی شرکت ذغالسنگ البرز شرقی شاهرود

اردوی فرهنگی ورزشی پایگاه مالک اشتر حوزه مقاومت بسیج ادارات الحدید شاهرود در منطقه اولنگ برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، اردوی یکروزه بسیجیان پایگاه مالک اشتر حوزه مقاومت بسیج ادارات الحدید شاهرود در محل معادن اولنگ شرکت ذغالسنگ البرز شرقی شاهرود برگزار شد.

در این اردو که بیش از 80 نفر از بسیجیان عضو حلقه های صالحین پایگاه با هدف حفظ و انسجام تشکیلاتی بسیج،تقویت روحیه اعضا و فعالیت های فرهنگی و ورزشی برگزار گردید برنامه های متعددی از جمله پیاده روی،کوهنوردی،برگزاری مسابه فوتبال گل کوچک و والیبال 5 نفره،مسابقات فرهنگی و طرح سوال برگزار و به منتخبین مسابقات جوایزی اهدا شد.

در گردهمایی حلقه های صالحین در این اردو نیز مرتضی احمدیان نائب رئیس شورای اسلامی شهر شاهرود پیرامون مسائل سیاسی و روز جهان اسلام و ارائه تحلیل از تحرکات اخیر در کشورهای منطقه و اهمیت انتخابات مجلس خبرگان و شورای اسلامی مطالبی را بیان نمود.

لازم به ذکراست در این اردو تعدادی از خانواده های شهدا و ایثارگران و شورای حوزه مقاومت بسیج ادارات الحدید شاهرود نیز حضور داشتند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها