خبرهای داغ:
مسئول فرهنگی تبلیغات سپاه شاهرود:

گرامیداشت سالگرد ارتحال امام خمینی در شاهرود برگزار می شود

مسئول فرهنگی تبلیغات سپاه شاهرود از برگزاری آیین گرامیداشت سالروز ارتحال حضرت امام خمینی(ره) در 14 خرداد در شهرستان شاهرود خبر داد.
کد خبر: ۸۵۲۳۹۳۴
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۳
علی اصغر رجبی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به برنامه های نیمه شعبان گفت: پایگاه های بسیج مساجد و محلات و اقشار به مناسبت نیمه شعبان برنامه های مختلفی را از ابتدای هفته جاری آغاز و این آیین تا روز نیمه شعبان این برنامه ها ادامه دارد.

اظهار کرد: فضاسازی محیط محلات و مساجد و اقشار بسیج در بزرگداشت اعیاد شعبانیه و به ویژه میلاد امام عصر(عج) به همت بسیجیان در سطح شهرها و روستاها انجام شده و محیط و فضای شهر با پارچه نوشته ها،چراغانی ها و پرچم های الوان تزیین شده است.

وی افزود: اجرای برنامه های متنوع مولودی خوانی و سخنرانی و برنامه های شاد و مسابقات مختلف فرهنگی ورزشی از جمله این برنامه هاست که در سطح شهرها و روستاهای شهرستان شاهرود به همت پایگاه های بسیج خواهران و برداران برگزار می شود.

مسئول فرهنگی تبیلغات سپاه شاهرود با اشاره به ارتحال امام نیز گفت: با توجه به 14 خرداد و ارتحال امام برنامه هایی نیز در این قالب در سطح پایگاه های بسیج تعریف شده است که در شب ارتحال و روز 14 و 15 خرداد ماه در سطح پایگاه های بسیج اجرا می شود.

وی با اشاره به برگزاری یادواره شهدا در برخی از روستاها عنوان کرد: در تعدادی از روستاهای شهرستان از جمله ابرسج یادواره شهدا برگزار خواهد شد و مراسم بزرگداشت ارتحال امام راحل با همکاری پایگاه های بسیج در کلیه روستاهای شهرستان شاهرود در شب 14 و 15 خرداد ماه برگزار می شود.

رجبی با دعوت از همه مردم و دوستد اران امام عصر(عج) و امام راحل برای حضور در این برنامه ها اظهار کرد: حضور در برنامه ها و تعظیم شعائر اسلامی در ترویج فرهنگ اسلام ناب و نشان دادن قدرت اسلام و مسلمین به مسلمانان در برهه ای که همه اسلام نما هستند بسیار اهمیت دارد و این حضور نشانه قدرت اسلام و حضور ملت ایران در صحنه است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها