خبرهای داغ:
سرپرست اوقاف گرمسار خواستار شد؛

استفاده از ظرفیت جوانان در پیشبرد اهداف مساجد و بقاع متبرکه

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان‌های گرمسار و آرادان خواستار بهره‌گیری از ظرفیت جوانان و نوجوانان در پیشبرد امور مساجد و بقاع متبرکه شد.
کد خبر: ۸۵۲۴۱۱۷
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۵
به گزارش خبرگزاري بسيج از گرمسار، حجت‌الاسلام رضا نفری در دیدار اعضای هیئت‌امنای مساجد شهرستان آرادان اظهار داشت: جوانان و نوجوانان، سرمایه‌های ملی مملکت هستند و همه باید در حفظ این سرمایه‌های ملی کوشا باشیم.

وی در این نشست که صبح امروز و همزمان با ایام نیمه شعبان، در محل اداره اوقاف و امور خیریه گرمسار برگزار شد، افزود: بهره‌گیری و استفاده از ظرفیت بسیار بالای جوانان، موجب افزایش کیفیت و ارتقای سطح برنامه‌های فرهنگی مساجد و بقاع متبرکه خواهد شد.

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان‌های گرمسار و آرادان، ضمن تبریک به مناسبت میلاد باسعادت امام زمان(عج)، عنوان کرد: برخورد مناسب و شایسته با جوانان موجب جذب آن‌ها به سمت مساجد و بقاع متبرکه می‌شود و اگر این‌گونه شود شاهد پیشرفت روزافزون برنامه‌های فرهنگی این اماکن مقدس خواهیم بود.

وی انتقاد منصفانه و واقع‌بینانه را حق مسلم مردم دانست و انتقادپذیری و مشورت خواهی را از صفات بارز و برجسته اعضای هیئت‌امنای مساجد و بقاع متبرکه عنوان کرد.

حجت‌الاسلام نفری یادآور شد: باید بکوشیم تا با برنامه‌ریزی دقیق در زمینهٔ فعالیت‌های فرهنگی، مذهبی و مسائل اعتقادی، بصیرت و آگاهی مردم را افزایش داده و نقشه دشمنان نظام و انقلاب راخنثی کنیم.

وی در ادامه تصریح کرد: با تمام توان درزمینهٔ کیفی سازی برنامه‌های فرهنگی می‌کوشیم و درراستای تحقق این هدف متعالی، نیازمند یاری و کمک همه اقشار جامعه هستیم.

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان‌های گرمسار و آرادان خاطرنشان کرد: ارتباط مداوم اعضای هیئت‌امنایمساجد وامامزادگان، جزو ضروریات و لازمه انجام کار فرهنگی و تقویت برنامه‌های این اماکن مقدس است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها