سردار سلیمانی در جلسه قرارگاه شهیده فهمیده عنوان کرد:

ضرورت توجه به حضور جوانان و بار اولی ها در مراسم بزرگداشت امام خمینی(ره)

دبیر قرارگاه شهید فهمیده در جلسه ای با حضور مسئولان اردویی استانها، بر ضرورت توجه به حضور جوانان و باراولی ها در مراسم بیست و ششمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) تاکید کرد.
کد خبر: ۸۵۲۴۵۴۸
|
۱۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۷
به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج به نقل از کوله بار، جلسه قرارگاه شهید فهمیده با حضور سردار کاظمینی و سردار یعقوب سلیمانی به ترتیب فرمانده و دبیر این قرارگاه، سردار غلامی مسئول کمیته بازرسی قرارگاه شهید فهمیده و مسئولان اردویی استانها به منظور هماهنگی نهایی جهت برگزاری مراسم بزرگداشت بیست و ششمین سالگرد بزرگداشت امام خمینی(ره) در سالن جلسات این قرارگاه شهید فهمیده برگزار شد.
 
در ابتدای جلسه، سردار محسن کاظمینی ضمن تقدیر و تشکر از مسئولان اردویی سراسر کشور به دلیل اعزام زائران به حرم مطهرامام خمینی(ره) گفت: امسال شاهد برگزاری بیست و ششمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) هستیم و گزارشات ارائه شده توسط مسئولان اردویی استانها، بازگو کننده هماهنگی و انسجام همه استانها در جهت اعزام زائران به حرم مطهرامام(ره) است.
 
وی ادامه داد : هماهنگی اعزام و اسکان و بازگشت زائران به استانهای خود، یکی از سرفصل های مسئولان اردویی استانهاست که باید آن را به نحو احسنت انجام دهند.
 
فرمانده قرارگاه شهید فهمیده تاکید کرد: با رعایت نکات ایمنی و مسائل امنیتی و بهداشتی و نکات ریزی که به همه مسئولان کاروان ها توصیه شده است، امیدواریم این مراسم بدون هیچ حادثه ای برگزار شود. 
 
در ادامه جلسه سردار سلیمانی با تاکید بر حضور جوانان در مراسم بیست و ششمین مراسم بزرگداشت امام خمینی(ره) گفت: حضور جوانان و نوجوانان و باراولی ها در این مراسم، اهمیت زیادی دارد و گزارشات ارسالی استانها بازگو کننده بالا بودن درصد حضور جوانان و باراولی ها در مراسم سالگردامام(ره) است.
 
گفتنی است در این جلسه، مسئولان اردویی استانها به ارائه گزارش خود و حضور کاروان های استانهای خود در تهران و شهرهای حومه پرداختند و به ارائه پیشنهادات و نظرات در خصوص ارتقا سطح کیفی و کمی برگزاری مراسم بزرگداشت امام خمینی(ره) پرداختند. 
 
به گزارش کوله بار، مراسم بیست و ششمین سالگرد بنیانگذار جمهور اسلامی ایران، روز پنجشنبه 14 خرداد با حضور بیش از یک میلیون زائر از سراسر کشور در حرم مطهر امام(ره) برگزار می شود.
انتهای پیام/ق
 

ارسال نظرات
آخرین اخبار