فراخوان چهاردهمین دوره جشنواره ملی سرزمین‌نور با هدف شناسایی استعدادهای فرهنگی هنری، بروز و نشر آثار فرهنگی هنری در حوزه دفاع مقدس و تشویق هنرمندان در خلق آثار هنری اعلام شد.
کد خبر: ۸۷۶۱۹۶۷
|
۲۴ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۶
به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج،  چهاردهمین دوره جشنواره ملی سرزمین‌نور با هدف شناسایی استعدادهای فرهنگی هنری، بروز و نشر آثار فرهنگی هنری در حوزه دفاع مقدس و تشویق و ترغیب هنرمندان در خلق آثار هنری در دو حوزه دفاع مقدس و راهیان‌نور در رشته‌های شعر، داستان، عکاسی، پویانمایی، نماهنگ، پوستر، فضای مجازی، نرم‌افزار، تحقیق و پژوهش، خاطره و گفتار کوتاه، فیلم و فیلمنامه با مشارکت وزرات جهاد کشاورزی، سازمان صدا و سیما، سازمان بسیج مستضعفین، بسیج صدا و سیما، ستاد مرکزی راهیان‌نور کشور، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، ارتش جمهوری اسلامی ایران و وزارت آموزش و پرورش برگزار می‌شود.
این جشنواره در دو سطح حرفه‌ای با عنوان «ققنوس» شامل شعر، داستان، رمان، عکس، فیلم، فیلمنامه، نمایشنامه خیابانی، پویانمایی، صفحه‌های اینستاگرام و نرم افزار، سطح عمومی با عنوان «کاروان» شامل متن ادبی، خاطره، دل‌نوشته، عکس و فیلم تلفن در رده سنی دانش آموزی(نوجوان)، دانشجویی(جوان) و بزرگسال و بخش ویژه شامل نامه‌های رزمندگان به خانواده در دوران دفاع مقدس، عکس‌های یادگاری، فرزند صالح و فیلم یک دقیقه‌ای مادران شهدا است.
آثار ارسالی به دو شیوه ارسال به دبیرخانه جشنواره یا از طریق پایگاه اینترنتی sarzaminenoor.ir بوده و آخرین مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا پنجم آذرماه سال جاری است.
مراسم اختتامیه چهاردهمین دوره جشنواره ملی سرزمین‌نور 20 اسفند ماه همزمان با روز ملی راهیان‌نور به مدت 10 شب در خرمشهر برگزار می‌شود که 120 اثر برگزیده مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.
علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با دبیرخانه این جشنواره به شماره تماس 02135949830 تماس بگیرند.
 
ارسال نظرات