خبرهای داغ:

اعزام کاروان «عاشقان پیر جماران» از شاهرود به مرقد امام راحل

کاروان «عاشقان پیر جماران» از شاهرود به مرقد امام راحل اعزام شدند.
کد خبر: ۸۵۲۴۵۷۳
|
۱۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۹
به گزارش خبرگزاری بسیج شاهرود، کاروان عاشقان پیرجماران برای حضور در مراسم بزرگداشت ارتحال امام راحل ساعت 22 شب گذشته از مسجد موسی ابن جعفر(ع) شهرک امام با اتوبوس راهی مرقد امام راحل شدند تا در مراسم بزرگداشت ارتحال امام و سخنرانی ولی امر مسلمین جهان حاضر و با آرمان های امام راحل و رهبر فرزانه انقلاب تجدید عهد و پیمان ببندند.

فرمانده سپاه شاهرود در حاشیه اعزام این کاروان با تسلیت ایام ارتحال ملکوتی امام راحل با تاکید بر ادامه دادن راه امام گفت: امام مسیری را در پیش روی انقلاب اسلامی ترسیم نموده است و باید تلاش کنیم این مسیر را ادامه دهیم.

حمید دامغانی افزود: امام با ایجاد وحدت و بیداری امت اسلام و تاکید بر اسلام ناب نظامی را پایه گذاری کرد که از شرق و غرب عالم و از ابرقدرت ها و کدخداها ترس و واهمه ای ندارد و در برابر آنها محکم و استوار ایستاده است.

وی خاطر نشان کرد: امام استقلال و آزادی را در چارچوب حکومت اسلامی بنا نهاد و ما امروز شاهد هستیم که این راه ادامه دارد و انقلاب اسلامی الگویی برای جهانیان شده است و تاثیرات آن را امروز در اطراف خود و جهان شاهد هستیم.

دامغانی با بیان اینکه انقلاب اسلامی با پشتیبانی های مردم و راهنمایی های امام راحل آغاز و امروز با قدرت ادامه یافته است بیان کرد: این انقلاب با نقشه راه امام راحل که همانا اسلام ناب محمدی است به هدایت رهبر فرزانه و حکیم انقلاب به پیش می رود و هیچ سدی نمی تواند در برابر آن مقاومت و ایستادگی کند.

وی با بیان اینکه امام شیوه حکومت اسلامی را در جهان مادی پایگذاری نمود عنوان کرد: مدل حکومت اسلامی که امام بنا نهاد امروز در حال گسترش در منطقه است و این را استکبار جهانی بر نمی تابد و برای همین هم در منطقه شور و بلوا به پا نموده و جنگ های نیابتی را برای مهار انقلاب اسلامی در دستور کار خود قرار داده است.

فرمانده سپاه شاهرود تاکید کرد: ملت ما بیدار و بصیرت است و جا پای راه امام قرار داده و نقش خود را ایفا می کند و در بعضی جاها مردم مسئولین را به دنبال خود می کشند و این نشانه قدرتی است که امام به ملت ما داد این ملت بصیرت با پشتیبانی و تبعیت از ولایت پیروز است و باید دشمنان این را به خوبی بدانندو همانطور که رهبر انقلاب فرمود راه امام کور شدنی نیست و هر روز روشن تر و افق های بهتری را در پیش روی ملت ها می گشاید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها