دشمنان اهل بیت(ع)؛ نام‌آوران ایرانند!

این شاعر کثیف دربار پهلوی در کارنامه سیاه خود توهین به ساحت قدسی حضرات معصومین (س)، عضویت در حزب نازی و...
کد خبر: ۸۵۲۵۰۶۵
|
۱۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۶

خبرگزاری بسیج – سرویس اخبار ویژه

روزنامه قانون ضمن معرفی اجمالی احمد شاملو(شاعر دربار پهلوی) به معرفی و تبلیغ کتاب «نام‌آوران ایران‌زمین» پرداخت .

کتاب «نام‌آوران ایران‌زمین» که به معرفی بیش از 1200 نام‌آور معاصر و پیشکسوت ایرانی د‌‌‌‌‌ر عرصه‌های د‌‌‌‌‌انش، اد‌‌‌‌‌بیات، فرهنگ، پزشکی، مهند‌‌‌‌‌سی، هنر، ورزش و .. می‌پردازد،احمد شاملو شاعر دربار پهلوی را نیز در این میان جای داده است!شاعری که در مصاحبه با مجله فردوسی گفته بود که از مردم متنفر است!!!

شاملو گفته بود:

«شعرها یا خوبند یا مزخرف. اگر مزخرفند که چاپ کردن ندارند، و اگر خوبند، که حیف شعر خوب برای مردم. ... مردمی که یک زمان خوف انگیزترین عشق من بودند، مرا از گند، عفونت و نفرت سرشار کرده اند. چقدر آرزو می کردم که زندگانی ام-به هر اندازه کوتاه- سرشار از زیبایی باشد. افسوس می خورم که گند و تاریکی ابتذال و اندوه همه چیز را در خود فرو برده است. ... تنها آرزویی که برایم باقی مانده این است که پس از مردن، لاشه مرا در گورستان عمومی دفن نکنند. بگذارید دست کم پس از مرگ، آرزوی من، به دور ماندن از مردم وپلیدی هایشان، بر آید. مردمی که از ایشان متنفرم. ... من وظیفه ای برای خود در قبال این مردم نمی شناسم.»

این شاعر کثیف دربار پهلوی در کارنامه سیاه خود توهین به ساحت قدسی حضرات معصومین (س)، عضویت در حزب نازی، عضویت در حزب کمونیستی توده، توهین به انقلاب اسلامی و امام خمینی، حمایت از گروهک تروریستی منافقین و... را به ثبت رسانده و اینک به لطف قدرت‌یافتن مدعیان اعتدال، سر از لجن‌زار بیرون آورده و هر روز به بهانه‌ای رسانه‌های حامی کودتای صهیونیستی 88 از وی تمجید می‌کنند!

ارسال نظرات