مدير مجموعه ورزشي 5 آذر در گفتگو با بسيج:

هدف ما نشاط و تندرستي بسيجيان است

مدیر مجموعه ورزشی 5 آذر فراهم کردن امکاناتی برای سلامتی و تندرستی بسیجیان و عموم مردم را از هدف های این مجموعه عنوان می کند.
کد خبر: ۸۵۲۷۱۴۴
|
۲۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۳

به گزارش خبرگزاري بسيج، مجموعه ورزشی 5 آذر بسیج در جنوب شرقی تهران از آن مجموعه های مجهز پایتخت ایران است، مجموعه که امسال ده سالگی اش را جشن می گیرد و با داشتن سالن های ورزشی مختلف و سالن های همایش همواره میزبان خیلی از مسابقات و برنامه های ورزش بسیج و دیگر نهادها بوده است. برای اطلاع بیشتر از فعالیت های بیشتر این مجموعه فرهنگی – ورزشی به سراغ مراد فعلی مدیر مجموعه 5 اذر رفته ایم و او در پاسخ به سوال های خبرگزاري بسيج درباره این مجموعه توضیحات بیشتری داده است.

آقای فعلی به عنوان مدیر مجموعه ورزشی 5 آذر، این مجموعه ورزشی را معرفی می فرمائید؟

مجموعه ورزشی 5 آذر  که در سال 84 افتتاح شد، با وسعت هفت هزار متر مربع دارای سالن های چند منظوره رزمی، کشتی، بدنسازی و یک زمین چمن با طرح آسیا ویژن است. یک سالن سیمیلاتور، سالن تفنگ بادی با 26 خط و یک استخر مجهز که جزو استخرهای Aتهران است از جمله دیگر اماکن ورزشی این مجموعه است.  البته علاوه بر سالن های ورزشی، مجموعه ورزشی 5 آذر دارای یک مرکز جامع تندرستی نیز هست که به آنالیز جسمانی ورزشکاران می پردازد. با توجه به این امکانات در مجموعه ورزشی 5 آذر آماده خدمت رسانی با تخفیف های ویژه به بسیجیان، خانواده های شهدا و عموم مردم هستیم.

درباره مرکز جامع تندرستی بسیج که جزو محدود مراکز موجود در ایران در این رابطه هست، توضیحات بیشتری می دهید؟

در این مرکز جامع آنالیز ناهنجاری های اسکلتی، کف پا، ستون فقرات و ... صورت می گیرد و همچنین برای بهبود این ناهنجاری هم نیز از سوی متخصصین برنامه ارائه می شود.علاوه بر این با توجه به آنالیزی که صورت می گیرد به کسی که مراجعه می کند توصیه می شود چه ورزشی برای او مناسب است و بهتر است با توجه به وضعیت جسمانی اش در چه رشته ای فعالیت کند.در طرح جدیدی که در این مرکز آغاز کرده ایم، ورزشکاران تیم های باشگاه مقاومت در رشته های مختلف ورزشی را هم از نظر ناهنجاری های جسمانی، حرکتی و روانشناسی مورد بررسی قرار داده ایم تا نسبت به برطرف شدن مشکلاتشان اقدام کنیم.

از امکانات این مرکز که در نوع خودش با توجه به خدماتی که ارائه می دهد منحصر به فرد است،چه کسانی می توانند استفاده کنند؟

در مرکز جامع هم مانند دیگر امکانات ورزشی مجموعه ورزشی 5 آذر آماده ارائه خدمات به بسیجیان، خانواده های معظم شهدا و سایر قشرهای جامعه هستیم.

از دیگر برنامه ها و فعالیت هایی که در مجموعه ورزشی 5 آذر صورت می گیرد صحبت می کنید؟

این مجموعه داری یک سالن همایش است که برنامه های مختلفی در آن برگزار می شود. همچنین علاوه بر سرویس دهی به تیم های باشگاه مقاومت برای میزبانی و تمرین، در مجموعه 5 آذر شاهد برگزاری مسابقات مختلف بسیج و سایر نهادها هستیم.

با توجه به فرا رسیدن فصل تابستان، حتما برنامه های ویژه ای برای پر کردن اوقات فراغت دانش آموزان در نظر گرفته اید، در این رابطه توضیح می دهید؟

مانند سال های قبل، در مجموعه ورزشی 5 آذر امسال هم برنامه های متنوعی را برای فصل تابستان در نظر گرفته ایم. در همین رابطه در رده زیر 15 سال کلاس های فوتبال، فوتسال، ژیمناستیک، تکواندو شنا را در برنامه مان داریم.

صحبت پایانی تان؟

با تقدیر و تشکر از مسئولانی که به بالا بردن سطح مجموعه 5 آذر کمک می کنند، باید عنوان کنم هدف ما در مجموعه ورزشی 5 فراهم کردن شرایطی برای سلامتی و تندرستی بسیجیان و عموم مردم است. همچنین می خواستم به خانواده های محترم توصیه کنم که برای ارزیانی جسمانی فرزندانشان که می تواند جلوی خیلی از آسیب های جسمی در آینده را بگیرد از امکانات مرکز جامعه تندرستی بسیج استفاده کنند و این به طور قطع می تواند از ناهنجاری حرکتی و جسمانی در آینده فرزندشان جلوگیری کند.

ارسال نظرات