خبرهای داغ:
جانشین سپاه ناحیه میامی:

باید در مسائل هسته ای پیرو نظرات رهبری باشیم

جانشین سپاه ناحیه میامی گفت: در مذاکرات هسته ای نباید نه یک گام جلوتر و نه یک گام عقب تر از رهبر معظم انقلاب باشیم؛ بلکه باید در مسائل هسته ای پیرو نظرات رهبری باشیم.
کد خبر: ۸۵۲۸۶۶۹
|
۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میامی، غلامرضا فلاحتی مجمع بسیج شهرستان میامی با محوریت مسائل و مذاکرات هسته ای در نمازخانه سپاه ناحیه میامی برگزار شد، با اشاره به پیشرفت ایران در مسائل فناوری هسته ای، اظهار داشت: دستیابی به فناوری انرژی هسته ای و پیشرفت های حاصله نتیجه تلاش های شبانه روزی جوانان تحصیل کرده و دانشمند و همچنین رشادت های شهیدان این مرز و بوم است که تا سرحد جان و با تقدیم خون خود نهال هسته ای را آبیاری کرده اند.

جانشین فرماندهی سپاه ناحیه میامی با اشاره به مذاکرات هسته‌ای و اصولی که باید در آن رعایت شود، افزود: در مذاکرات هسته ای نباید نه یک گام جلوتر و نه یک گام عقب تر از رهبر معظم انقلاب باشیم؛ بلکه باید در مسائل هسته ای پیرو نظرات رهبری باشیم.

وی با بيان اينكه آمريكا در بحث هسته اي نشان داد كه در گفته هاي خود صادق نيست و به تعهد خود عمل نمي كند، تصریح کرد: فريب كاري آمريكا باعث شده ملت ايران هيچ وقت به آنها اعتماد نكند.

جانشین فرماندهی سپاه ناحیه میامی با اشاره به اینکه طی سال های متمادی عهدشکنی آمریکا برای دنیا به اثبات رسیده و در طول عمر انقلاب اسلامی نیز از کینه توزی ها و دشمنی هایش دریغ نورزیده است، اظهار كرد: از هیئت مذاکره کننده هسته ای می خواهیم با پافشاری بر اصول اساسی و حفظ عزت کشور و رعايت خطوط قرمز نظام كه از طرف مقام معظم رهبري مشخص شده به گونه ای مذاکرات را به پیش ببرند که اگر توافقي حاصل شود تمامی تحریم ها علیه جمهوری اسلامی ایران یکجا و همزمان با امضاء توافق نامه کاملاً لغو (نه تعلیق) شود و به هیچ شرطی موکول نشود.

فلاحتی همچنین به بحث گزاره برگ ملی نیز اشاره کرد و گفت: این گزاره برگ باید فراگیر شود و همه از آن آگاه شوند.

وی به ارائه راهکارهای توسعه شهرستان در مجمع و کانون های اقشار بسیج اشاره کرد و افزود: اگر نخبگان بسیج با نگاه توسعه محور و افق دار به موضوعات شهرستان بپردازند در کنار یکدیگر پتانسیلی را به وجود می آورند که مورد نیاز مسئولان برای توسعه شهرستان خواهد بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها