خبرهای داغ:

برگزاری نظارت ستادی سازمان بسیج دانش آموزی استان از حوزه های شاهرود

مسئولان سازمان بسیج دانش آموزی استان سمنان با حضور در حوزه های دانش آموزی شاهرود از عملکرد سال 93 بازرسی بعمل آورند.
کد خبر: ۸۵۲۸۹۵۹
|
۲۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، مسئولین سازمان بسیج دانش آموزی استان سمنان با حضور در شاهرود از حوزه های بسیج دانش آموزی ایمان،ایثار و کوثر بازرسی بعمل آوردند.

در این بازرسی، مسئولین قسمت های مختلف سازمان بسیج دانش آموزی استان از قسمت ها زیر مجموعه خود در حوزه ها بازرسی و عملکرد سال 93 آنها را مورد ارزیابی قرار دادند.

در جلسه جمع بندی ارزیابی عملکرد حوزه ها با حضور مدیر دفتر بسیج دانش آموزی و فرماندهان حوزه ها و شورای آنها مسئول بسیج دانش آموزی استان سمنان با تقدیر از فعالیت های انجام شده در برنامه های ابلاغی گفت: بسیج دانش آموزی به فرموده رهبر انقلاب اهمیت ویژه ای دارد؛ چرا که سنگ بنای بسیج است و تربیت دانش آموزان به پشتوانه سازی برای بسیج و انقلاب اسلامی منجر می شود.

محمد یعقوبی افزود: تلاش در این مسیر، مقدس و جهادی است که باید با دقت و نظم انجام شود و شما عزیزان باید تلاش و همت خود را در اجرای صحیح برنامه ها قرار دهید.

در این جلسه مسئولین قسمت های مختلف بسیج دانش آموزی سازمان به ارائه نقاط ضعف و قوت قسمت های مختلف حوزه ها در اجرای عملکرد برنامه ای در سال 93 پرداخته و در مجموعه اجرای برنامه ها را خوب ارزیابی نمودند.

مسئول بسیج دانش آموزی استان سمنان همچنین با فرمانده سپاه شاهرود دیدار و در این دیدار در خصوص برنامه های بسیج دانش آموزی و تعامل و همکاری در این خصوص بحث و تبادل نظر شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها