خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان

تخریب روحانیت از تهدیدات نظام اسلامی است/ طلاب مراقب فتنه های دشمنان باشند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان با بیان اینکه تخریب روحانیت از تهدیدات نظام اسلامی است، بیان کرد: دشمنان می خواهند مردم را از روحانیت دور کنند و این توطئه ای است که دشمن برای مهار اسلام ناب در تلاش اجرای آن است.
کد خبر: ۸۵۲۹۲۳۷
|
۲۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت الاسلام و المسلمین محمود شکری در آیین تودیع و معارفه مسئول حوزه بسیج طلاب و روحانیون شهید مطهری شاهرود که با حضور مسئولین سپاه و طلاب و روحانیان شهرستان در حسینیه امام خمینی(ره) دفتر امام جمعه شاهرود برگزار شد در سخنانی با گرامیداشت ماه مبارک رمضان، ماه ضیافت الهی با اشاره به وظیفه خطیر طلاب و روحانیان در جامعه اظهار کرد: بسیج طلاب و روحانیان وظیفه خطیر و شاخصه مهمی برای حفظ و حراست از اسلام و فرهنگ ناب تشیع دارد.

وی افزود: طلاب و روحانیان ما وظایف مهمی را باید در جامعه به عهده بگیرند و باید در این برهه مراقب توطئه ها و فتنه های دشمنان باشند.

شکری خاطرنشان کرد: جریان شناسی، بصیرت، دشمن شناسی، آگاهی به زمانه و پاسخگویی به شبهات از وظایف طلاب و روحانیان است که باید بدان توجه ویژه شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان تصریح کرد: امروز دشمنان با القائات و انحرافات و خرافات خود در تلاش است تا بتواند اسلام ناب را مهار و از راه خود منحرف کند.

وی با بیان اینکه تخریب روحانیت از تهدیدات نظام اسلامی است، بیان کرد: دشمنان می خواهند مردم را از روحانیت دور کنند و این توطئه ای است که دشمن برای مهار اسلام ناب در تلاش اجرای آن است.

شکری تاکید کرد: بسیج طلاب و روحانیان خط مقدم مبارزه با انحرافات و ایجاد شبهات در دین و ایمان مردم است و باید در این راستا تلاش مضاعفی انجام شود.

وی با بیان اینکه امام راحل و مقام معظم رهبری بر بصیرت و آگاهی روحانیان تأکید دارند، افزود: روحانیان و عالمان دین راهنمایی جامعه به سمت فلاح، رستگاری، بصیرت و دشمن شناسی هستند و باید این مسیر را با جدیت دنبال کنند.

وی با اشاره به اتفافات رخ داده در منطقه و ثبات ایران اسلامی بیان کرد: ایران اسلامی به برکت خون شهدا و فداکاری و ایثارگری ملت قهرمان خود با صلابت به راه پر نوری که در پیش دارد، ادامه می دهد و بر مشکلات پیروز خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها