مسئول سازمان اردویی سپاه بنی اکرم(ص) استان کرمانشاه خبر داد:

شناسایی مکان های خرید مطمئن برای تامین مایحتاج زائران راهیان نور

مسئول سازمان اردویی, راهیان نور و گردشگری سپاه بنی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: مکان هایی که مواد غذایی آنها به نسبت کیفیت بیشتری دارند را شناسایی کرده ایم و به مدیران کاروان ها معرفی کردیم تا زائران بتوانند با کیفیت ترین اجناس را با نازل ترین قیمت ها خریداری کنند.
کد خبر: ۸۵۲۹۶۳۳
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۱
به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج، علی یوسفی راد در گفتگو با خبرنگار کوله بار گفت: 780 هزار زائر سازماندهی شده و خودجوش طی سال 93 و نوروز 94 از یادمان های هشت سال دفاع مقدس استان کرمانشاه بازدید کردند و طبق آمار، طی امسال نیز 150 هزار زائر از یادمان های استان کرمانشاه بازدید داشتند.
 
وی با اشاره به حضور زائران سازماندهی شده در استان کرمانشاه گفت: در این مدت 42 هزار نفر در قالب اردوهای راهیان نور دانش آموزی و 65 هزار نفر به صورت عمومی در استان کرمانشاه حاضر شدند که در مجموع شامل 106 هزار زائر می شود که به صورت سازماندهی شده در این امر شرکت کردند.
 
مسئول سازمان اردویی, راهیان نور و گردشگری سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه از حضور 5600 نفرروز خادم در استان کرمانشاه طی سال گذشته خبر داد و افزود: این افراد آموزش های لازم را دیده اند و در بسیاری از برنامه های سازمان از جمله حلقه صالحین شرکت کرده اند؛ همچنین دیگر برنامه هایی که برای خادمین راهیان نور داشتیم برگزاری همایش و تجلیل از خادمین بوده است.
 
یوسفی راد ادامه داد: در استفاده از خادمین تلاش شده تا از افراد بومی برای اردوگاه ها و زیارتگاه ها بهره ببریم؛ ضمن اینکه 20 خادم هم در سال گذشته به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند.
 
وی با اشاره به اینکه اردوهای راهیان نور غرب و کرمانشاه از اوایل اردیبهشت آغاز می شود گفت: در سال گذشته 80 شب نمایش رزمی فرهنگی افلاکیان در پادگان توحید کرمانشاه برگزار شد که با استقبال زیاد زائران کاروان های راهیان نور همراه بود.
 
مسئول سازمان اردویی, راهیان نور و گردشگری سپاه بنی اکرم(ص) استان کرمانشاه در پایان به تاثیرگذاری اردوی های راهیان نور در اقتصاد استان اشاره کرد و گفت: حضور زائران راهیان نور طبعا در اقتصاد استان تاثیرگذار است؛ از طرفی ما هم مکان هایی را که مواد غذایی آنها به نسبت کیفیت بیشتری دارند را شناسایی کرده ایم و به مدیران کاروان ها معرفی کردیم تا زائران بتوانند با کیفیت ترین اجناس را با نازل ترین قیمت ها خریداری کنند.
 
 انتهای پیام/ ف

ارسال نظرات