خبرهای داغ:
فرماندار جديد شهرستان سمنان:

تفکر سیستمی در دستگاه های اجرایی حاکم شود

فرماندار جدید شهرستان سمنان گفت: تفكر سيستمي بايد در دستگاه‌هاي اجرايي حاكم و سرلوحه مديران اجرايي قرار گيرد.
کد خبر: ۸۵۲۹۸۲۶
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان، سیدعباس دانایی در دومین نشست شورای اداری شهرستان سمنان و آیین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان سمنان که با حضور جمعی از مسئولان و مدیران دستگاه های اجرایی شهرستانی و استانی در سالن اجتماعات بانک ملی استان سمنان برگزار شد، گفت: در مسير خدمتگذاري به مردم يك دست صدا ندارد؛ بنابراين در سالي كه مزين به همدلي و همزباني است بايد با وحدت و همدلي و وفاق بيشتري حركت كنيم.

وی افزود:‌ تفكر سيستمي بايد در دستگاه‌هاي اجرايي حاكم شود و اين تفكر سيستمي بايد سرلوحه مديران اجرايي قرار گيرد.

فرماندار جدید شهرستان سمنان با تأکید بر تلاش در حوزه کنترل و افزایش جمعیت استان سمنان با اجرای برنامه های فرهنگی و حمایتی جامع اظهار داشت: این مسائل امروز جزء وظایف مسئولان امر است و باید نسبت به آن توجه ویژه ای شود.

دانایی با بیان اینکه باید از تمام ظرفیت های استان در راستای توسعه صنعت گردشگری استان بهره برداری شود، خاطرنشان کرد: استان سمنان باید یکی از مقاصد گردشگران و زائران حرم ثامن الحجج باشد و شرایط باید برای این مهم فراهم شود.

وي در پايان رونق و توسعه صنعت گردشگري استان به عنوان مقصد گردشگري، احياي بافت قديم شهرستان سمنان و تشكيل اتاق فكر و بهره‌گيري از خردجمعي و برنامه‌محوري را از جمله اولويت‌هاي نخست خود عنوان كرد.

بر اساس این گزارش، در این نشست از زحمات حسن سعدالدین در طول سال های خدمت در سمت فرماندار شهرستان سمنان تقدیر و سیدعباس دانایی با حکم وزیر کشور به‌ عنوان فرماندار جدید شهرستان سمنان معرفی شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها