خبرهای داغ:
شاه امیریان
جانشین سپاه‌فجر در نشست‌صالحین سپاه احمد‌بن‌موسی‌(ع):
سردار گزنی گفت: در همین استان (فارس) لزوم "بصیرت افزایی" و "جریان شناسی درست" کاملا احساس می شود، بصیرت در برابر جریان هایی که برای به انحراف کشیدن این آرمان ها حتی دست به مرجع سازی های دروغین می زنند و سعی در منحرف کردن فکر جوانان خصوصا دانشجویان دارند.
کد خبر: ۸۵۳۱۳۰۲
|
۰۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سردار گزنی جانشین فرمانده سپاه فجر استان فارس و هیئت همراه با حضور در سپاه احمد بن موسی (ع) شیراز فعالیت های این سپاه را مورد بررسی و ارزیابی قرار دادند.

سردار گزنی پس از بررسی و ارزیابی فعالیت های سپاه احمد بن موسی (ع) شیراز  در نشست مربیان و مدیران شجره طیبه صالحین حضور یافت. وی در این نشست با اشاره به اهمیت وجود و فعالیت موثر طرح شجره طیبه صالحین برای کادر سازی جوانان مستعد و انقلابی برای مدیریت آینده نگر جمهوری اسلامی، سپاه و بسیج گفت: وظیفه بسیار حساس و مهم مربیان در حلقه های صالحین تربیت جوانان مومن و متعهد جهت مدیریت آینده نظام جمهوری اسلامی در بخش های مختلف است، این نظام در برابر یک دشمن مجهز توانست با سخت ترین مشکلات دفاع هشت ساله را به پیروزی برساند، رمز این پیروزی وجود همین جوانان متعهد و مومن به وعده الهی بود.

پس از این نشست سردار گزنی در نشست معرفتی-بصیرتی هیئت عاشقان ولایت حضور یافت. سردار گزنی در این نشست با اشاره به چرایی عدم انحراف انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی (ره) گفت: با نگاهی حتی سطحی به دیگر انقلاب های دنیا مثل انقلاب کبیر فرانسه، انقلاب اکتبر شوروی و ... به راحتی می توان دریافت که این انقلاب ها به دلیل ماهیت مادی گرایانه خود سریعا از راه منحرف و نابود شده اند، اگر انقلاب ما به انحراف کشیده نمی شود به این دلیل است که قاعده هرم انقلاب ما اعتقادات اسلامی است، مردم اضلاع آن و در راس این هرم تفکر ولایت فقیه قرار دارد .


وی با تاکید بر این که در حلقه های صالحین باید جریان شناسی خوبی داشته باشیم اضافه کرد: اشاره می کنم به صحبت های مقام معظم رهبری در سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره)، ایشان موکدا فرمودند مراقب باشید که جریانی سعی در به انحراف کشیدن آرمان ها و تفسیر غلط از تفکرات امام راحل (ره) را دارد. جانشین سپاه فجر فارس در ادامه به لزوم جریان شناسی اشاره کرد و گفت: در همین استان (فارس) لزوم بصیرت افزایی و جریان شناسی درست کاملا احساس می شود، بصیرت در برابر جریان هایی که برای به انحراف کشیدن این آرمان ها حتی دست به مرجع سازی های دروغین می زنند و سعی در منحرف کردن فکر جوانان خصوصا دانشجویان دارند.


ایشان در ادامه بر دقت و عدم غفلت در مورد مسائل امنیتی استان تاکید کرد و با اشاره به این باید از این ماه مبارک رمضان در جهت ارتقا آمادگی های خود به لحاظ معنوی کمال استفاده را ببریم گفت: باید آمادگی خود را در گردان های بیت المقدس، امام حسین و ... حفظ و تقویت کنیم، همه باید مثل یک عنصر تیز بین اطلاعاتی مسائل را رصد کنیم، هر زمانی که آماده بوده ایم توانسته ایم با تهدیدات مقابله کنیم لذا باید آمادگی های جسمانی، عملیاتی و اطلاعاتی خود را برای روز های سخت در پیشرو بیشتر کنیم.

در پایان این بازدید، سردار گزنی به همراه دکتر آرش علاالدینی فرمانده و حجت الاسلام ابراهیم مصطفوی نماینده ولی فقیه در سپاه احمد بن موسی (ع) شیراز با تعدادی از خانواده‌های شهدای شمال‌شرق شیراز دیدار نمودند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها