خبرهای داغ:
رئیس اوقاف گرمسار عنوان کرد:

استقبال جوانان و نوجوانان از برنامه جزءخوانی قرآن کریم

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان‌های گرمسار و آرادان استقبال جوانان و نوجوانان را از برنامه جزء خوانی قرآن کریم مناسب ارزیابی کرد.
کد خبر: ۸۵۳۱۴۴۲
|
۰۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج از گرمسار، حجت‌الاسلام رضا نفری در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: با آغاز ماه مبارک رمضان برنامه جز خوانی در سطح مساجد، حسینیه‌ها و برخی بقاع متبرکه شاخص شهرستان‌های گرمسار و آرادان در حال اجراست و تاکنون، مورد استقبال باشکوه علاقه‌مندان به ساحت مقدس قرآن کریم، به‌ویژه جوانان و نوجوانان قرار گرفته است.

وی افزود: برنامه جزء خوانی قرآن کریم همه‌روزه تا پایان ماه مبارک رمضان در اماکن مذهبی این دو شهرستان اجرا خواهد شد و در طول این مدت در هر یک از اماکن مجری برنامه، یکدوره ختم قرآن انجام می‌شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان‌های گرمسار و آرادان یادآور شد: حضور جوانان و نوجوانان می‌تواند بر رونق و کیفیت اجرای برنامه‌ها بیفزاید و از طرفی هم موجب آشنایی آن‌ها با مفاهیم و پیام‌های ارزشمند قرآن کریم خواهد شد.

وی ادامه داد: در حال برنامه‌ریزی هستیم تا در کنار مراسم جز خوانی، چندین محفل نورانی انس با قرآن با حضورقاریان ممتاز و بین‌المللی کشور مصر وقاریان استانی و شهرستانیبرگزار کنیم.

حجت‌الاسلام نفریخاطرنشان کرد: ایام ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای مأنوس شدن بیشتر با قرآن را فراهم کرده است و همه باید سعی کنیم تا از این خرمن سعادت، خوشه‌چین باشیم و توشه‌ای برای سفر آخرت خویش فراهم کنیم.

ویضمن اشاره به سنت حسنه وقف و آثار و برکات آن، تصریح کرد: در حال برنامه‌ریزی هستیم تا در ایام لیالی قدر، با برپایی غرفه‌های مشاوره وقف، این امر خیر و خداپسندانه را بیش‌ازپیش در جامعه ترویج دهیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها