مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج استان کهکیلویه و بویر احمد:

24 هزار زائر کهکیلویه و بویر احمد از سرزمین های نور بازدید کردند

مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج استان کهکیلویه و بویر احمد گفت: با شیوه و معیاری که در بحث مدیریت کاروان ها برای زائران در نظر می گیریم تلاش بر این است که زائرین نیز این کارهایی که در بحث اقتصادی انجام می شود را یاد بگیرند.
کد خبر: ۸۵۳۱۷۸۲
|
۰۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۱
به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج، علی انصاری در گفت و گو با خبرنگار کوله بار گفت: اقتصاد مقاومتی اثرات مثبتی را در راهیان نور بوجود آورده است، چرا که این فرهنگ حاصل رشادت های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است که با مشکلات سخت اقتصادی، با ایستادگی و مقاومت خود پیروز میدان شدند.
 
وی افزود:اقتصاد مقاومتی در راهیان نور اثرات مفیدی به همراه دارد و سال گذشته مقام معظم رهبری در این خصوص فرموده اند که اقتصاد مقاومتی را باید اساس کار دانست.
 
انصار خاطر نشان کرد: اقتصاد مقاومتی را میتوانیم  پایه، اساس و معیار اصلی کشور بدانیم و با خود یاری  و خود باوری خویش در اقتصاد کشور شاهد رونق اقتصادی کشور باشیم.
 
این مقام مسئول در خصوص وظیفه مدیران کاروان ها و تاثیر آنها بر کاروان های راهیان نور گفت: نهایت تلاش مدیران و مسئولان راهیان نور، صرفه جویی در بحث اقتصاد استان و کشور است که نهایت تلاش خودمان را می کنیم که در بهترین شرایط بتوانیم با بهترین شیوه و با صرفه جویی منطقی، کاروان ها را به مناطق عملیاتی اعزام کنیم.
 
وی افزود: نسل انقلاب ثابت كرده است كه نه فقط در روزهاي پيروزي و شادي بلكه در سخت ترين شرايط ممكن نيز با جان و مال خود از انقلاب مقدس اسلامي دفاع كرده و تا آخرين لحظه پاي آرمان هاي اين انقلاب مانده است. نسلي كه در عصر ستمشاهي زجر مبارزه با حكومت طاغوت و درد شكنجه و تحقير و ظلم را تحمل كرده و تا آخرين لحظه زير بيرق انقلاب امام خميني سينه زدند. نسلي كه در روزهاي جنگ و ويراني با حضور در ميدان نبرد و سازندگي و هچنين شكيبايي در مقابل كمبودها و تحريم ها ايستادگي كردند و تا امروز نيز پاي آرمان هاي خود ايستاده اند.
 
انصاری ابراز داشت: امروز پس از گذشت سه دهه از شكوفايي انقلاب بايد باور داشته باشيم كه جنگ نه تنها نمام نشده بلكه هجمه دشمن سنگين تر و عرصه دفاع نيز به دليل غفلت مردمي ضعيف تر شده است. بايد باور داشت كه كشور تحت فشار جنگ عظيم فرهنگي و هچنين يك جنگ تمام عيار اقتصادي است و بيش از همه نسل جوان كشور موظف است تا در اين عرصه دفاع لازم را انجام دهد.
شایان ذکر است استان کهکیلویه و بویر احمد در سال 93 و 94 حدود24 هزار نفر را در مجموع به کاروان های راهیان نور اعزام کرده است که از این تعداد 150 نفر از خادمین و 120 نفر از راویان استان بوده اند.
انتهای متن/د
 

ارسال نظرات