مسئول هئيت فوتبال باشگاه مقاومت تهران در گفتگو با بسيج:

بازيكنان بزرگي را به فوتبال كشور معرفي كرده ايم

مسئول هيئت فوتبال باشگاه مقاومت با اشاره به اينكه نگاه ويژه اي به رده هاي پايه داريم گفت: بازيكنان بزرگي از باشگاه مقاومت به فوتبال كشور معرفي شده اند.
کد خبر: ۸۵۳۱۹۰۶
|
۰۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۶
اسماعيل گودرزي مسئول هيئت فوتبال باشگاه مقاومت تهران در گفتگو با خبرگزاري بسيج گفت: باشگاه مقاومت تهران يكي از برترين هاي فوتبال در رده پايه استان تهران است كه در رده هاي مختلف تيمداري مي كند. در حال حاضر تيم هاي مقاومت در رده هاي نوباوگان، نوجوانان، جوانان، اميد و بزرگسالان فعاليت مي كنند و در سال هاي اخير جزو تيم هاي برتر ليگ هاي رده هاي پايه استان تهران بوده اند.

گودرزي افزود: سال گذشته تيم مقاومت در رده هاي اميد و جوانان در ليگ تهران قهرمان شد و در رده هاي نونهالان و نوجوانان به مقام نايب قهرماني رسيد. تيم نوجوانان همچنين در ليگ برتر باشگاه هاي كشور براي اولين بار شركت كرد و توانست به مقام سومي برسد.

وي ادامه داد: در رده بزرگسالان هم تيم مقاومت كه سال گذشته در ليگ دسته سوم باشگاه هاي كشور بود، توانست به ليگ دسته دوم صعود كند و امسال اميدواريم اين روند موفقيت با حمايت مسئولين اين روند ادامه داشته باشد و تيم به ليگ دسته اول صعود كند.

وي در ادامه با اشاره به اينكه باشگاه مقاومت با توجه سرمايه گذاري گسترده اي كه در رده پايه انجام داده تاكنون بازيكنان زيادي را به فوتبال كشور معرفي كرده است، اظهار داشت: آخرين نمونه اين بازيكنان ارسلان مطهري است كه در باشگاه مقاومت رشد كرد و فصل پيش به نفت تهران رفت و حتي به تيم ملي هم دعوت شد. ميلاد كمنداني مه در پرسپوليس بازي مي كند يا علي رمضاني كه در استقلال توپ مي زند از جمله بازيكناني هستند كه در باشگاه مقاومت تهران رشد كرده اند. علي شكاري بازيكن تيم ملي جوانان هم يكي از بازيكنان مقاومت است كه يكي از گزينه هاي حضور در تيم ملي اميد است.

مسئول هيئت فوتبال باشگاه مقاومت درباره زمان شروع بازي هاي تيم مقاومت در سال 94 خاطر نشان كرد: تيم هاي پايه از اواسط تابستان بازي هايشان را در ليگ تهران آغاز مي كنند و تيم بزرگسالان نيز از پائيز براي صعود به دسته اول رقابتش را آغاز مي كند.

گودرزي با اشاره به رابطه خوب باشگاه مقاومت با فدراسيون و هيئت فوتبال استان تهران گفت: تعامل خوبي با فدراسيون و هيئت فوتبال داريم و حمايت هاي خوبي از ما انجام داده اند و نگاهي كه در بين مديران فوتبال براي حمايت از تيم هاي رده پايه وجود دارد، اين قابل تقدير است.

گودرزي در پايان با بيان اينكه در تيم هاي فوتبال باشگاه مقاوت علاوه بر بعد فني، براي مسائل اخلاقي ومعنوي هم برنامه ويژه اي داريم تاكيد كرد: در همين رابطه با كمك هاي سردار كاظميني بسته هاي فرهنگي – عقيدتي براي بازيكنان تهيه شده است و همچنين مقرر شده تا دو روحاني كنار تيم ها باشند تا در كنار ورزش و مسائل فني، اخلاق و فرهنگ ديني هم به بچه ها آموزش داده شود.
ارسال نظرات