خبرهای داغ:
شاه امیریان
امام‌جمعه‌اقلید خطاب به اعضای گروه‌های‌جهادی:
حجت الاسلام طالبی گفت: در مباحث علمی، فرهنگی، نماز، احکام و بهداشت با روحیه جهادی خدمت به مردم را در دستور کار قرار دهید.
کد خبر: ۸۵۳۱۹۹۰
|
۰۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، گروه جهادی دانشجویی "راویان بی‌ریا" توسط بسیج دانشجویی اقلید به مناطق محروم این شهرستان اعزام شد. مراسم افتتاحیه و بدرقه این گروه جهادی در آستان مقدس امامزاده عبدالرحمن (ع) و در جوار گلزار شهدای شهرستان اقلید با حضور مسئولان محلی و شهرستانی برگزار شد.

ساکنان مناطق‌محروم را نسبت‌به مذاکرات‌هسته‌ای آگاه‌کنید

رحمان قزل بیگلو مسئول بسیج دانشجویی شهرستان اقلید در این مراسم با تشریح فعالیت های این گروه جهادی گفت: تابستان امسال دانشجویان جهادگر اقلیدی در قالب دو گروه جهادی "راویان بی ریا" ویژه خواهران و گروه "منتظران منتظر" ویژه برادران در مناطق محروم اقلید نظیر روستاهای محروم تابعه شهر دژکر حضور خواهند یافت و به فعالیت های عمرانی، فرهنگی، آموزشی، علمی و بهداشتی جهادی  خواهند پرداخت، وی خاطر نشان کرد: فعالیت عمرانی گروه منتظران منتظر پس از ماه مبارک رمضان آغاز می گردد.

ساکنان مناطق‌محروم را نسبت‌به مذاکرات‌هسته‌ای آگاه‌کنید

حجت الاسلام طالبی امام جمعه اقلید نیز در مراسم بدرقه این گروه جهادی با تقدیر از دانشجویان جهادگر، کار و فعالیت آن‌ها را بزرگ و ارزشمند توصیف نمود و خطاب به آن‌ها گفت: با حضور در مناطق محروم مردم را نسبت به مسائل روز کشور و مذاکرات هسته‌ای آگاه کنید و در مباحث علمی، فرهنگی، نماز، احکام و بهداشت نیز با روحیه جهادی خدمت به مردم را در دستور کار قرار دهید. در بخش دیگری از این مراسم زارعی فرمانده سپاه اقلید از فعالیت های اجرایی گروه های جهادی شهرستان گزارش کوتاهی ارائه نمود.

ساکنان مناطق‌محروم را نسبت‌به مذاکرات‌هسته‌ای آگاه‌کنید

ساکنان‌مناطق‌محروم را نسبت‌به مسائل‌روز و مذاکرات‌هسته‌ای آگاه‌کنید

ارسال نظرات
پر بیننده ها