خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شاهرود:

تعمیق و گسترش فرهنگ ناب اسلام از اهداف طرح بوستان سلامت است

فرمانده سپاه شاهرود گفت: اجرای برنامه بوستان سلامت در جهت غنی سازی اوقات حضور نوجوانان و جوانان و خانواده های آنان در پارک ها و بوستان ها و تلاش در جهت تعمیق و گسترش فرهنگ ناب اسلامی در جامعه است.
کد خبر: ۸۵۳۲۰۴۱
|
۰۴ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حمید دامغانی در سركشي از اجراي طرح بوستان سلامت بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا(ص) که در پارک شهدای محراب شاهرود برگزار شد در سخنانی با گرامیداشت ماه مبارک رمضان و تقدیر از اجرای برنامه بوستان سلامت اظهار کرد: در جنگ نابرابر امروز که دشمن با ابزار رسانه و ماهواره به نبرد فرهنگی با ملت ایران برخاسته باید هوشیار بود و با همان ابزار به دفاع در برابر تهاجم و حتی حمله به دشمن پرداخت.

وی افزود: امروز دشمن اعتقادات و فرهنگ جامعه اسلامی ما را هدف قرار داده چرا که این فرهنگ را متضاد با فرهنگ خود می داند و می خواهد به هر شکل ممکن فرهنگ اسلام ناب را نابود کند.

فرمانده سپاه شاهرود خاطرنشان کرد: باید در این دفاع همچنان محکم و استوار ایستاد و با همان سلاحی که دشمن به مقابله برخاسته با او مقابله هدفدار و منطقی انجام داد و او را تسلیم نمود.

وی با بیان اینکه اجرای برنامه بوستان سلامت در جهت عمق بخشی فرهنگی در جامعه و برای نسل های آینده است تصریح کرد: اجرای برنامه بوستان سلامت در جهت غنی سازی اوقات حضور نوجوانان و جوانان و خانواده های آنان در پارک ها و بوستان ها و تلاش در جهت تعمیق و گسترش فرهنگ ناب اسلامی در جامعه است.

دامغانی با تاکید بر استفاده از همه ظرفیت و پتانسیل جامعه برای نیل به اهداف والای انقلاب گفت: انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب فرهنگی فراملی است که ما امروز آن را در کشورهای منطقه مشاهده می کنیم و هدف این انقلاب تحقق تمدن بزرگ اسلامی با ظهور دولت جهانی موعود است.

وی اجرای برنامه های شاد و مرفح و در عین حال هدفمند و تاثیرگذار بر روی قشر نونهال و نوجوان جامعه را خاطرنشان و عنوان كرد: باید با برنامه های فرهنگی و اثرگذار در جامعه در برابر حمله دشمنان دفاع نماییم و در فرصت مناسب به تهاجم آنها پاسخ قاطع دهیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها