خبرهای داغ:

تجلیل امام جمعه شاهرود از برگزاری طرح بوستان سلامت

امام جمعه شاهرود با تجلیل و تقدیر از برگزاری برنامه های فرهنگی در سطح شهر و به خصوص در پارک ها و بوستان ها به همت سپاه و بسیج گفت: اجرای اینگونه طرح ها می تواند در ترویج فرهنگ اسلامی در جامعه و مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان اثرگذار باشد.
کد خبر: ۸۵۳۲۰۴۹
|
۰۴ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۲
حجت الاسلام و المسلمین محمود ترابی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با محوريت «اهميت اجراي طرح بوستان سلامت» اظهار داشت: مردم ما تشنه برنامه های فرهنگی هستند و ما نمونه بارز آن را در اجلاسیه بزرگ شهدای شهرستان با آن حجم بازدید کنند و شرکت کننده دیدیم و باید این حرکت های فرهنگی را هدفمند و اثرگذار در شهرستان دنبال نماییم.

امام جمعه شاهرود خاطرنشان کرد: فرهنگ مهمترین موضوع در جامعه است و دشمنان ما نیز با توجه به شناخت این موضوع در تلاش هستند فرهنگ بومی و اسلامی ما را با فرهنگ منحط خود تغییر دهند و ما باید مراقب باشیم و به رهنمودهای ولایت در این زمینه توجه کنیم.

وی با بیان اینکه ولایت چشم تیزبین نظام و سکان دار هدایت نظام اسلامی به سمت تعالی و رشد است، بیان کرد: رهبر انقلاب بر فرهنگ تاکید فراوان دارند و باید بدانیم اگر فرهنگ دچار تغییر شود مابقی ساختار جامعه نیز تغییر می کند و به همين دليل باید برنامه های فرهنگی اسلامی و بومی روز به روز در جامعه ما بیشتر و بیشتر شود.

ترابی با اشاره به برنامه فرهنگی اعتقادی بوستان های سلامت گفت: این طرح بسیار خوبی است چندسالی در سطح پارک ها اجرا می شود و خانواده ها نیز از آن استقبال می کنند و پارک ها را محیط امن فرهنگی برای خانواده و فرزندان آنها برای استفاده هدفدار در جهت رشد و ارتقاي فرهنگی قرار داده است.

وی با بیان اینکه متأسفانه برخی پارک های ما دچار معضلات غیر فرهنگی هستند عنوان کرد: این برنامه ها می تواند پارک ها را از آن شکل غیر متعارف خود که محیطی برای هنجارشکنان اجتماعی شده خارج و محیطی فرهنگی برای استفاده خانواده ها قرار دهد.

امام جمعه شاهرود با تاکید بر اجرای اینگونه برنامه و ادامه دار بودن آن اظهار کرد: برنامه فرهنگی باید ادامه دار باشد تا تاثیر خود را بگذارد و باید این امر مد نظر دست اندرکاران قرار گیرد و تلاش شود این برنامه ها با همکاری مردم و به خصوص نسل جوان پایدار بماند تا اثرگذاری خود را داشته باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها