خبرهای داغ:
معاون امور عمرانی استاندار قزوین:

مسئولان مکلف به ساماندهی گلزار شهدا هستند

در ساماندهی سنگ مزار شهدای شهر قزوین، محدودیت منابع مالی معنایی ندارد و مسئولان دستگاه‌های اجرایی باید مساعدت‌های لازم را در این خصوص انجام بدهند.
کد خبر: ۸۵۳۲۱۱۱
|
۰۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، منوچهر حبیبی معاون امور عمرانی استانداری قزوین در جلسه کارگروه ساماندهی گلزار شهدا با بیان اینکه همه ما بدهکار شهدا هستیم، گفت: گلزارهای شهدا برای نسل امروز و آینده، الگوی درست زندگی است و فرهنگ ایثار و شهادت را بین آنها زنده می‌کند.

 وی با بیان اینکه وجود مزار شهدا در مناطق مختلف شهری و روستایی، نماد ایثار و از خودگذشتگی است، افزود: اهمیت این موضوع، ضرورت ساماندهی گلزارهای شهدا را دوچندان می‌کند.
حبیبی گفت: رمز پیروزی و بقای انقلاب اسلامی در دنیای پر از فتنه، رشادت‌ها شهدا در طول دفاع مقدس است، به همین دلیل بر ما واجب است که گلزارهای شهدا را ساماندهی کنیم.
وی با اشاره به اینکه توقع داریم همه مسئولان دستگاه‌های اجرایی نگاه ویژه‌ای در مساعدت ساماندهی گلزارهای شهدا داشته باشند، افزود: هیچ محدودیت منابع مالی در این خصوص معنایی ندارد و مسئولان مربوطه مکلف به اجرای آن هستند.
معاون امور عمرانی استانداری قزوین با بیان اینکه تعویض سنگ مزار شهدا در شهر قزوین ضروری است، گفت: تحقق این کار کوچکترین کاری است که ما می‌توانیم در حق آنها انجام بدهیم.
وی با اشاره به اینکه بعد از ساماندهی گلزارهای شهدا، حفاظت و نگهداری آنها بر عهده شهرداری و دهیاری‌ها است، گفت: مسئولان این نهادها باید در انجام این وظیفه بزرگ دقت کنند و کوچکترین کوتاهی در این خصوص قابل توجیه نیست.
حبیبی با اشاره به اینکه قشرهای مختلف مردم به ویژه خانواده شاهد و ایثارگر در مناسبت‌های مختلف به ما مراجعه می‌کنند و درخواست تعویض سنگ مزار شهدا را دارند، گفت: این کار باید با دقت و در کوتاه‌ترین زمان اجرا شود تا آنها هیچ دلنگرانی در این خصوص نداشته باشند.
وی با اشاره به اینکه در طرح ساماندهی امامزاده حسین(ع) نگاه ویژه‌ای به گلزار شهدای قزوین شده است، گفت: قبل از اجرای این طرح، باید سنگ مزار شهدا با هماهنگی مسئولان مرتبط تعویض شود.
معاون امور عمرانی استانداری قزوین به جلسه کارگروه ساماندهی گلزار شهدا اشاره کرد و گفت: مصوباتی که در این جلسه مصوب شده، توقع داریم مسئولان دستگاه‌ها آنها را اجرایی و پیگیری کنند.
گفتنی است: در جلسه کارگروه ساماندهی گلزار شهدا که با حضور غلامرضا حقایق‌پور مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین و مسئولان دستگاه‌های اجرایی مرتبط برگزار شد، بعد از بحث و تبادل‌نظر، تصمیم‌های لازم در خصوص تعویض سنگ مزار شهدای قزوین و ساماندهی گلزارهای شهدای استان اتخاذ شد

 

 

1006/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها