ملت از خیانت ما سوءاستفاده کرد!

توهین به صدای بلند سازش‌ناپذیری ملت ایران با آمریکا در مراسم تشییع شهدای غواص تا همین اکنون ادامه دارد!
کد خبر: ۸۵۳۳۰۲۱
|
۰۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۱

خبرگزاری بسیج –سرویس اخبار ویژه

الف-ت که خود را به عنوان كارشناس اجتماعی معرفی می‌کرد در روزنامه‌ی قانون (از جمله روزنامه‌های زنجیره‌ای) با یادداشتی مغرضانه نوشت :«در روز تشییع این شهدا در تهران، که نگارنده نیز افتخار حضور داشت، عده ای از شرایط حماسی حاکم بر خیابان‌ها سوء استفاده کرده و تا می توانستند به مسئولان ارشد نظام و سیاست های کلی تاختند. بزرگ‌ترین ظلم به شهدای عزیز که عصاره های پاک جوانان کشور هستند همین مصادره های جناحی آنان است.»

وی افزود :«بیان شعارهای ضد دولت و مجلس آن‌هم در کنار ساختمان مجلس در حضور پیکرهای مقدس شهدا کار پسندیده ای نیست. اعتراض ناوارد به سیاست‌های خارجی کشور در شرایطی که رهبرانقلاب به عنوان هدایت‌کننده اصلی و سیاستگذار کلان، بارها آن را تايید و از مذاکره کنندگان حمایت کرده اند، کاملا رنگ و بوی تسویه حساب‌های سیاسی دارد. وجود پلاکاردهایی که مسئولان کشور را سازشکار یا طرفدار غرب معرفی كند کاملا ماهیت سیاسی این اقدام و حتی جناحی که به این اقدامات نادرست دست زده است را مشخص می‌کند. هیچکس نباید در کشور این اجازه را داشته باشد تا از شهدا و فرهنگ شهادت که رمز مقاومت یک کشور است، له یا علیه یک جریان سیاسی، استفاده کند.»

در حالی شاهد عصبانیت یادداشت نویسان ارگان های مطبوعاتی حامی کودتای آمریکایی – اسراییلی سال 88 علیه مواضع سیاسی محکم ملت ایران در روز تشییع پیکرهای شهدا در تهران هستیم که باید یادآور شویم سخن بنیانگذار انقلاب اسلامی را که فرمود :« عزاداری کردن برای شهیدی که همه چیز را در راه اسلام داد [ه‌]، یک مسئله سیاسی است؛ یک مسئله‌ای است که در پیشبرد انقلاب اثر بسزا دارد. ما از این اجتماعات استفاده می‌کنیم. ما از آن «الله اکبر» ها، ملت ما از آن «الله اکبر» ها استفاده کرد. آن «الله اکبر» ها را باید حفظ بکنیم. این مظاهر و شعائر و اموری که در اسلام در آن سفارش شده باید فکر کنید که اینها یک مسئله سطحی نبوده است که می‌خواستند جمع بشوند و گریه کنند، خیر.ما ملت گریه سیاسی هستیم، ما ملتی هستیم که با همین اشکها سیل جریان می‌دهیم و خرد می‌کنیم سدهایی را که در مقابل اسلام ایستاده است.» و چه سدی بالاتر از آمریکا وعمال خارجی و داخلی اش!»

گفتنی است ملت ایران در حماسه تشییع شهدای غواص نه‌تنها کوچکترین توهینی به مقامات کشور نکردند بلکه خطوط قرمز هسته ای نظام اسلامی را که رهبری معظم انقلاب تصریحا بیان فرموده‌اند با صدای بلند به گوش مسئولان محترم کشور رساندند. اما جریان خائنی که به دنبال بزک کردن چهره هیولایی آمریکاست از آن روز تا همین اکنون دست از سر ملت بر نداشته و در حال توهین و تخطئه فریادهای ضداستکبرای ملت در این مراسم باشکوه است. و البته مقامات متولی برخورد با این دروغها و توهینها همچنان در خوابند!


ارسال نظرات