خبرهای داغ:

کارگاه آشنایی با موادمخدر در بوستان های سلامت شاهرود برگزار شد

در گرامیداشت هفته مبارز با موادمخدر کارگاه های آموزشی آشنایی با مواد مخدر و آسیب های آن در بوستان های سلامت شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۳۳۴۹۱
|
۰۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، در گرامیداشت هفته مبارزه با موادمخدر و با همکاری پلیس مبارزه با موادمخدر نیروی انتظامی شهرستان شاهرود کارگاه های آشنایی با مواد مخدر سنتی و صنعتی و آسیب های آن در بوستان های سلامت شاهرود برگزار که مورد استقبال خانواده ها قرار گرفت.

در این کارگاه های آموزشی کارشناسان اداره مبارزه با مواد مخدر ناجا با استفاده از وسایل کمک آموزشی به تشریح مواد مخدر سنتی و صنعتی و آسیب ها و خطرات آنها پرداخته و خانواده ها را با خطرات آنها آشنا نمودند.

در حاشیه این کارگاه های آموزشی نمایشگاهی با موضوع (اعتیاد مرگ خاموش) برای بازدید عموم بر پا شده بود که به بیان معضلات مواد مخدر و تشریح تصویری مواد مخدر سنتی و صنعتی پرداخته است.

احمد حسین پور مسئول فرهنگی اجتماعی سپاه شاهرود در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج شاهرود گفت: این کارگاه های آموزشی تحت عنوان(اعتیاد مرگ خاموش) برگزار شد که با استقبال خوب خانواده ها انجام و با برنامه ریزی انجام شده مقرر شد تا کارشناسان نیروی انتظامی تا پایان هفته مبارزه با مواد مخدر در بوستان ها حاضر و به سوالات مردم پاسخ و نشست های تخصصی برای خانواده های افرادی که به این مواد اعتیاد دارند برگزار کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها