رابط جاسوسان CIA در خبرگزاری جهاد دانشگاهی!

از سال 1383 وی از «رامین جهانبگلو» (جاسوس تابلودار CIA) برای برگزاری جلسات سیاسی- فرهنگی در خانه هنرمندان...
کد خبر: ۸۵۳۳۵۰۳
|
۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۳

خبرگزاری بسیج –سرویس اخبار ویژه

بهروز غریب‌پور که با اجرای اپرای حاوی تکخوان زن یعنی اپرای «سعدی» به شوالیه‌ی ضد فرهنگی! ارگان‌های حامی کودتای مخملی سال 88 تبدیل شده بود! اخیرا به مهمان همیشگی خبرگزاری جهاد دانشگاهی نیز تبدیل گشته است!

وی خبر آماده كردن اپراي «خيام» را در گفت گو با ایسنا(ارگان خبری جهاد دانشگاهی) اعلام داشت و گفت :« در حال حاضر مقدمات ضبط موسيقي اپراي «خيام» را دنبال مي‌كنيم و در مرحله انتخاب خواننده هم هستيم. قرار است علاوه بر همكاري با برخي خوانندگاني كه در اپراهاي قبلي حضور داشته‌اند، از خوانندگان جوان و با استعداد ديگري نيز بهره ببريم. »

گفتنی است اپراهای پیشین غریب‌پور با صدای ضبط شده‌ی خوانندگان زن همراه بوده است! با این وجود سرو صدای رسانه‌های مجری پروژ‌ه‌ی استحاله‌ی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران همچون ایسنا سبب گشت تا اپرای «سعدی» اکران شود!

لازم به ذکر است از سال 1383 وی از «رامین جهانبگلو» (جاسوس تابلودار CIA) برای برگزاری جلسات سیاسی- فرهنگی در خانه هنرمندان دعوت کرد و این جلسات که گاهی با حضور سفیر لهستان برای تئوریزه کردن «استراتژی جنگ نرم» تشکیل می شد، تا هنگام بازداشت جهانبگلو نیز به اتهام «اقدام علیه امنیت ملی» ادامه داشت.

ارسال نظرات