خبرهای داغ:
رئیس اوقاف دامغان خبر داد:

توزیع 50 بسته غذایی بین خانوارهای نیازمند

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان دامغان گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان و با اجرای برنامه ضیافت الهی 50 بسته غذایی بین خانوارهای نیازمند توزیع شد.
کد خبر: ۸۵۳۴۰۵۵
|
۰۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۵
به گزارش خبرگزاري بسيج از سمنان، به نقل از روابط عمومی و اطلاع‌رسانی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان، حجت‌الاسلام‌ مرتضی میرکو با اعلام این خبر گفت: رمضان ماه احسان و بندگی است و فرصت مناسبی برای کمک به نیازمندان و محرومین جامعه است.

وی افزود: ازنظر دین مبین اسلام یکی از وظایف مهم افراد در جامعه کمک به نیازمندان است، هر کس به‌اندازه توانمندی خویش وظیفه دارد که مشکلات موجود در زندگانی افراد را حل کند.

میرکوگفت: این بسته‌های غذایی از محل خیرین جهت کمک به نیازمندان تأمین‌شده است و بین 50 خانوار نیازمند توزیع شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان دامغان بیان کرد: این بسته‌ها شامل 10 کیلو برنج،5 کیلو قند، یک قوطی روغن، یک قوطی رب،2 بسته ماکارونی و 1 بسته پنیر است.

وی بیان کرد: دین مبین اسلام تأکید فراوانی بر دستگیری و کمک به محرومان و نیازمندان جامعه دارد، بی‌شک یکی از روش‌های آزمایش الهی انسان‌ها در جامعه کمک به دیگران است.

میرکو گفت: کمک به افراد نیازمند اگر همراه با خلوص نیت و به خاطر رضای پروردگار باشد دارای جایگاه ویژه‌ای در نظر خداوند متعال خواهد بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها