خبرهای داغ:
شاه امیریان
دل آشوب فرمانده حوزه مقاومت بسیج اشکنان شهرستان لامرد:
ستاد طرح جوانه های صالحین با حضور فرماندهان پایگاههای مقاومت تابعه حوزه مقاومت بسیج سپاه اشکنان تشکیل شد.
کد خبر: ۸۵۳۴۳۰۰
|
۰۸ تير ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، ستاد طرح جوانه های صالحین با حضور فرماندهان پایگاههای مقاومت تابعه حوزه مقاومت بسیج سپاه اشکنان شهرستان لامرد تشکیل شد.

مهدی دل آشوب فرمانده حوزه مقاومت بسیج سپاه اشکنان در جمع اعضای ستاد طرح جوانه های صالحین با تبریک ماه مبارک رمضان گفت: فرماندهان محترم پایگاههای مقاومت مجری طرح جوانه های صالحین جهت اجرای با کیفیت این طرح برنامه ریزی لازم را صورت دهند و در اجرای این طرح سعی شود از ظرفیت نیروهای بسیجی و باتجربه به عنوان مربی در کلاس های مختلف استفاده شود.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج اشکنان در ادامه افزود نسبت به اطلاع رسانی این طرح در سطح روستاها و پایگاههای مقاومت اقدام شود و اجرای این طرح تا پایان شهریوردر سطح پایگاههای مقاومت اجرا خواهد شد.

وی با اشاره به مشارکت 5 پایگاه مقاومت برادر و 5 پایگاه مقاومت حوزه مقاومت خواهران کوثر اشکنان در این طرح خاطر نشان کرد به منظور اجرای بهتر طرح جوانه های صالحین سعی شود در اجرای این طرح به نحو مطلوبی از ظرفیت متربیان حلقه های صالحین استفاده شود و از افرادی که عضو بسیج نیستند نیز جهت شرکت در کلاس های این طرح ثبت نام صورت گیرد.

وی در پایان با اشاره به پر کردن اوقات فراغت بسیجیان در طول تابستان گفت اجرای این طرح باعث حس دوستی بیشتر در بین متربیان و بسیجان می شود و زمینه انسجام بیشتر حلقه های صالحین را فراهم میکند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها