خبرهای داغ:
مدير كل ميراث فرهنگي استان سمنان خبرداد:

افزايش ظرفيت اقامتي در استان تا 6 ماه آينده

مدير كل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان سمنان از رشد چشمگير تعداد فضاهاي اقامتي استان سمنان و به خصوص شهر سمنان ظرف شش ماه آينده خبر داد.
کد خبر: ۸۵۳۴۴۸۷
|
۰۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج از سمنان، حسين خواجه‌بيدختي در ديدار با فرماندار جديد سمنان اظهار داشت: در حال حاضر دو هزار و 300 ميليارد ريال سرمايه گذاري در حوزه گردشگري و ايجاد زيرساختهاي اقامتي استان در دست انجام است كه 730 ميليارد ريال آن آماده بهره برداري است.

وي گفت: با افتتاح فضاهاي اقامتي از جمله هتل ققنوس و پارك آبي سمنان، ظرفيت اقامتي استان افزايش قابل توجهي خواهد داشت و استان مي تواند بيش از گذشته ميزبان برگزاري همايش‌ها، جشنواره ها و مسابقات ملي شود.

بيدختي راه اندازي بازارچه دائمي صنايع دستي و احياي 18 هكتار از بافت تاريخي سمنان را از ديگر برنامه‌هاي در دست اقدام عنوان كرد و افزود: كار مرمت بخشي از مسجد جامع و ارگ اعلاء انجام شده و به زودي مرمت بازار سمنان آغاز مي‌شود.

وي گفت: اداره ميراث فرهنگي شهرستان سمنان پيگير ثبت زبان سمناني و تعدادي از قلعه‌ها و آب انبارهاي سمنان در فهرست ميراث ملي است.

فرماندار سمنان نيز از رئيس اداره ميراث فرهنگي شهرستان سمنان در زمينه معرفي و احياي بناهاي تاريخي سمنان قدرداني كرد.

"عباس دانايي" گفت: فرمانداري سمنان آماده همكاري با ميراث‌فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان و شهرستان سمنان در زمينه معرفي هر چه بيشتر و رونق گردشگري سمنان است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها