خبرهای داغ:
امام جمعه استان قزوین:

دشمنان اعتقادات دینی مسلمانان را مورد هدف قرار داده اند

امام جمعه استان قزوین گفت: دردنیای امروز دشمنان با استفاده از عملیات نرم افزاری افکار، اعتقادات و باورهای مسلمانان را مورد هدف قرار داده اند.
کد خبر: ۸۵۳۴۵۱۴
|
۰۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۵

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قزوین،همایش پدافند غیر عامل با حضور مدیران ارشد دستگاه های اجرایی، مسئولین بسیج ادارت، سردار شاهرخی و دیگر مسئولین استانی در سالن باغستان جهاد کشاورزی برگزار شد.

حجت الاسلام عبدالکریم عابدینی امام جمعه استان قزوین اظهار کرد: همانطور که در خصوص چشم انداز 50 ساله مباحث دیگر صحبت می شود باید به این امر توجه کرد در 50 سال آِینده فضای مجازی هر یک از ما به چه سمتی رهنمون می شود.

وی افزود: این مبحث به اندازه‌ای گسترده است که باید به صورت جدی بررسی و پیگیری شود دراین میان، باید مبنای کار خود را بر اساس روش پیامبران قرار دهیم تا بتوانیم با دشمنان مبارزه کنیم.

امام جمعه استان قزوین تصریح کرد: دشمنان با دست گذاشتن بر روی اعتقادات دینی قصد دارند که بر باورها و اعتقادات کشورهای مسلمان نفوذ پیدا کنند به این منظور،خداوند متعال نقطه اتصال و عطف همه انسان ها است که باید که به او اعتقاد و اعتماد داشت.

این مسئول ادامه داد: همواره انسان ها به خداوند اعتقاد دارند ولی در مقابل تهاجم های فرهنگی نمی توانند به او اعتماد پیدا کنند به این معنا که  حضور خداوند را در زندگی خود احساس نمی کنند.

وی پذیرش ربوبیت الهی و پذیرش ولایت خداوند متعال را از دیگر اصول اعتقادی دانست و افزود: گمراهی  و فرهنگ غلط ظلمتی است که پذیرش ولایت خداوند را تحت الشعاع قرار داده و سبب تردید در ولایت پذیری می شود.

فضای مجازی به دور از تظاهر و شعار مدیریت شود

عابدینی تصریح کرد: دردنیای امروزدشمنان با استفاده ازعملیات نرم افزاری افکار، اعتقادات و باورهای مسلمانان را مورد هدف قرار داده اند  که تنها راه چاره بکارگیری راه کارهای قرآنی در مقابل  آنان است.

امام جمعه استان قزوین با بیان اینکه دشمنان باید بدانند ما در هر شرایطی محکم هستیم اعلام کرد: ایجاد آمادگی روحی همراه با آموزه های دینی سبب امید و اعتماد مسلمانان می شود به طوری که می تواند آنان را در مقابل دشمنان به پیروزی برساند.

وی با اشاره به اینکه راه و روش انبیاء همان منش ولایی است خاطر نشان کرد: قیصر و کسری زمان پیامبران، امریکا و شوروی در زمان حاضر هستند که امام(ره)  نیز بر این موضوع تاکید کرده اند به این منظور که، با رفتاری پیامبرگونه و ایمان به خدا می توان در مقابل دشمنان ایستادگی کرد.

به گفته عابدینی، شایسته است با توجه به سیره امام راحل(ره)،به دور از تظاهر و شعار، فضای مجازی را در دست گرفته و مدیریت کنیم تا تهدیدات به فرصت ها مبدل شود.

 

1002/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار