مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج استان مرکزی:

افزایش 25 درصدی اعزام زائران راهیان نور استان مرکزی به سرزمین نور

مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه روح الله استان مرکزی گفت: بعد از ماه مبارک رمضان کاروان های راهیان نور را به مناق عملیاتی غرب و شمال غرب اعزام خواهیم کرد.
کد خبر: ۸۵۳۴۶۲۵
|
۰۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۹
 سعید فرامرزی در گفتگو با سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج گفت:از  سوم مرداد ماه کاروان های راهیان نور استان مرکزی را به مناق عملیاتی غرب و شمال غرب اعزام خواهیم کرد.
 
وی ادامه داد: این برنامه حدود دو هفته در شهریور ماه به طول انجام خواهد گرفت و در این مدت در استان های کردستان و کرمانشاه مسقر خواهیم شد.
 
فرامرزی تصریح کرد:حدود 2500 زائر را از استان مرکزی به مناطق عملیاتی غرب و شمال غرب اعزام خواهیم کرد که نسبت به سال گذشته 25 درصد افزایش خواهد داشت که این تعداد زائر در قالب 55 اتوبوس به مناطق عملیاتی اعزام می شوند و در هر اتوبوس یک راوی مستقر است.
 
این مقام مسئول گفت: تعداد خادمین استان مرکزی 45 نفر است که 20 نفر از این تعداد از خواهران هستند که تمام آنها آموزش دیده هستند.
 
 مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج استان مرکزی در ادامه خاطرنشان کرد: از مسئول اردویی راهیان نور استان های کردستان و کرمانشاه کمال تشکر را داریم که شرایط لازم از جمله اسکان مناسب را برای زائرین فراهم نموده اند.
وی اظهار کرد: ویژگیهای دفاع مقدس قابل تکرار نخواهد بود. صحنههای نبرد٬اسارت٬ دوران ایستادگی٬ پایمردی و اقتداری که جوانان این کشور در آن دوران آفریدند و در مقابل استکبار و تهاجم ابرقدرتهای جهان ایستادند٬ کشورمان را تبدیل به نماد برجسته پيروزی و مقاومت کرد و ما امروز هرچه در کشور داریم به برکت دفاع مقدس است.
 
مرادی با اشاره به راویان و بازماندگان دفاع مقدس گفت: آنها وارثان دفاع مقدس هستند و خداوند آنان را برای بازگویی و روایت مجاهدتها و ایثار شهيدان عزیز آن دوران شکوهمند حفظ کرده است.
 
وی در پایان با بیان اینکه راهیان نور، امتداد د فاع مقدس است، گفت: راهیان نور در حقیقت حضور عاشقانه در مکتب درس شهیدان است.
 انتهای متن/د
ارسال نظرات