خبرهای داغ:
شیخ ابراهیمی: همهٔ ما اهل تسنن و تشیع، باید در صحبت‌ها و در اعمال خود به سمت و سویی برویم که روزبه‌روز به یکدیگر نزدیک‌تر شویم و وحدت را حفظ و منسجم‌تر شویم.
کد خبر: ۸۵۳۴۸۲۶
|
۰۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، مسئولین ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهر شیخ حسن ابراهیمی امام جمعه اهل تسنن بهرستان شهرستان مهر دیدار کردند.

سرهنگ رضایی جانشین سپاه شهرستان مهر در ابتدای این دیدار گفت: در راستای شعار سال که از طرف مقام معظم رهبری را سال همدلی و هم‌زبانی نام‌گذاری کرده‌اند.

جانشین سپاه مهر تصریح کرد: در قرآن کریم آمده است که دشمنان ما دست از این دشمنی خود برنمی‌دارند و برنامه آن‌ها هم این است که در بین برادران شیعی و اهل تسنن اختلاف‌افکنی کنند و ما باید در صحبت‌ها و در عمل خود همدلی و هم‌زبانی داشته باشیم تا دشمنان ما نتوانند از کوچک‌ترین اختلافات جزی استفاده کنند.

رضایی در ادامه صحبت‌های خود بیان داشت: با شناختی که ما از شما داریم و در تحقق و راستای وحدت بین مردم تأثیرگذار بوده و است.

شیخ ابراهیمی امام‌جمعه اهل تسنن بهرستان بیان داشت: این نعمت که امروز در این منطقه وجود دارد نعمت همدلی و هم‌زبانی و وحدت از نعمت دولت‌مردان جمهوری اسلامی است.

ابراهیمی اظهار داشت: مردم منطقه اسیر و گله‌دار با رفتار و در عمل اثبات کرده‌اند با شمع سیاسی و شمع دینی بالایی که در این منطقه وجود دارد برای همگان اثبات‌شده است هم برای مردم و هم برای دولت‌مردان نظام مقدس جمهوری اسلامی.

امام جمعه بهرستان یادآور شد: ما اهل تسنن هیچ زمانی هر اندیشه‌ای که خلاف بر دستورات رهبر انقلاب باشد عمل نمی کنیم.

وی ادامه داد: این‌جانب جراید و رسانه‌ها را که پی گیری می‌کنم می‌بینیم که دشمنان ما و نظام همیشه از یک حربه‌ای برای ضربه زدن به انقلاب و نظام استفاده می‌کردند و بیشتر هم از طریق دین وارد شوند و ازآنجایی‌که می‌بینند دین یک نقطه قوتی است برای ما و مردم ما و دشمنان ما می‌خواهند از همان نقطه قوت مردم که دین ما است به ماها ضربه بزنند.




شیخ ابراهیمی خاطر نشان ساخت: این منطقه مردمی متدین و مذهبی دارد و دشمن ما می‌خواهد از ابزارهای مذهبی برای ضربه زدن و شکاف بین اهل تسنن و تشیع استفاده کنند.

شیخ ابراهیمی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: ما در مدرسه دینی از یک نعمت بزرگی برخوردار هستیم "شیخ مصطفی نوری" که همیشه به همهٔ ماها سفارش می‌کنند برای وحدت بین برادران اهل تسنن و تشیع و همیشه دغدغهٔ اصلی ایشان همین است.

ابرهیمی افزود: همهٔ ما اهل تسنن و تشیع، باید در صحبت‌ها و در اعمال خود به سمت و سویی برویم که روزبه‌روز به یکدیگر نزدیک‌تر شویم و وحدت را حفظ و منسجم‌تر شویم.


ارسال نظرات
پر بیننده ها