خبرهای داغ:
در ماه مبارک رمضان صورت گرفت:

مجهز شدن 2حسینیه شهید قزوین به کتابخانه

در ماه مبارک رمضان، 2 حسینیه شهید قزوین با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و کتابخوانی مجهز به کتابخانه شدند.
کد خبر: ۸۵۳۵۱۷۸
|
۱۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۵

احسان‌اله لنکرانی معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار ایثار واحد قزوین، گفت: در سال جاری طبق تفاهم‌نامه اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان قزوین با بنیاد مقرر شد، حسینیه‌های شهدای قزوین به کتابخانه مجهز شوند.

وی با اشاره به اینکه در مرحله نخست اجرای این تفاهم‌نامه، مقرر شد، 10 حسینیه شهید استان قزوین به کتابخانه مجهز شوند، گفت: تاکنون این موضوع همزمان با ماه مبارک رمضان در 2 حسینیه به نام‌های شهید علی زمانی در شهرک حیدریه تاکستان و شهید ایمانعلی کاظمی در آبیک، صورت گرفته و مابقی نیز در آینده محقق می‌شود.

لنکرانی با بیان اینکه 2 هزار جلد کتاب به همت اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان قزوین و بنیاد به 10 حسینیه شهید قزوین اهدا می‌شود، افزود: مسئول مربوطه بنیاد، کتاب‌ها را از مخزن کتابخانه‌های عمومی در موضوع‌های مذهبی، تفاسیر قرآنی و ایثار و شهادت انتخاب کرده و به هر حسینیه 200 جلد کتاب هدیه می‌کند.

وی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و کتابخوانی بین قشرهای مختلف جامعه و تبدیل حسینیه‌های شهدا به مراکز فرهنگی و علمی را از جمله اهداف مجهز شدن حسینیه‌های شهدای قزوین به کتابخانه عنوان کرد.

 

1003/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها