خبرهای داغ:
همه کارهای ما در درگاه خداوند وقتی باقی می ماند و اثر بخش است که اخلاص در آن فراموش نشود و باید بدانیم خداوند متعال از همه کردار ما آگاه است.
کد خبر: ۸۵۳۵۵۳۹
|
۱۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، صبح امروز حجت الالسلام والمسلمین عباس حاجی پور مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه حضرت محمد رسول ا...(ص) شیراز  به مناسبت فرا رسیدن پانزده رمضان میلاد امام مجتبی(ع) در این ناحیه در سخنانی بیان داشت: امام حسن مجتبی(ع)  باید الگوه رفتاری و اجتماعی در جامعه اسلامی ما قرار بگیرد.

وی در این مراسم ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات عزیزان در ماه مبارک رمضان و تبریک به مناسبت فرا رسیدن میلاد دومین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت ،به علت نامگذاری امام به کریم اهل بیت گفت و افزود: در عرب به کسی که به کسی که همه شرائط و حسنات در جامعه را  داشته باشد کریم اهل بیت گفته می شود که امام حسن مجتبی(ع) نمونه بود که از لحاظ فضل و کرم دو بار در طول عمر خوب کل اموالش را به فقرا بخشید.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه حضرت محمد رسول ا...(ص)شیراز در ادامه به تفسیر آیاتی از سوره تغابن پرداخت و بیان کرد:که هر مصیبتی که به ما می رسد از طرف خداوند متعال می باشد که در همین رابطه امام جعفر صادق (ع) می فرماید: مومن مومن نیست مگر این که مصیبت کوچکی به او برسد و لو خار رفتن در دست او یا ناراحتی کوچک دیگری باشد که در غیر این صورت باید در ایمان او شک کرد.

حجت الالسلام والمسلمین حاجی پور در ادامه  با توجه ماه بندگی خدا به تقوا و دوری از گناهان همه را سفارش نمود و خاطر نشان کرد: و در خاطره ای ازپیامبر اکرم (ص)که همراه جبرائیل بهشت و جهنم را  دید و علت جهنم و سوخته شدن درختان رادید و سوال کرد این چیست وگفت این اعمال بندگان خداست که با صاعقه ای از بین رفته است.باغ و بهشت اعمال صالح است و صاعقه گناهی بود که همه را از بین می برد.

وی در پایان همه افراد را به اخلاص در کارها دعوت نمود و بیان داشت: همه کارهای ما در درگاه خداوند وقتی باقی می ماند و اثر بخش است که اخلاص در آن فراموش نشود و باید بدانیم خداوند متعال از همه کردار ما آگاه است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها