خبرهای داغ:
به مناسبت ماه رمضان؛

مسابقات قرآن سپاه ناحیه سمنان برگزار می شود

مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه سمنان از برگزاري مسابقات قرآن كريم همزمان با ماه مبارك رمضان در اين يگان خبر داد.
کد خبر: ۸۵۳۶۸۴۴
|
۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۸
محمد ابراهیمی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري بسیج از سمنان در خصوص برنامه های سپاه ناحیه سمنان در ایام ماه مبارک رمضان اظهار کرد: برنامه های مصوب شده در این ماه با تمام قدرت در سپاه ناحیه سمنان در حال اجرا است؛ همچنین برخی برنامه ها به صورت خودجوش در این مجموعه اجرا می شوند.

وی با اشاره بر اینکه باید از فضایل این ماه نهایت استفاده را کنیم، ادامه داد: این ماه فرصت خوبی برای شکوفایی استعداد های قرآنی است؛ بنابراين روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه سمنان با فراخوانی کارکنان و مسئولان این مجموعه مسابقات اذان و اقامه و قرائت قرآن کریم را برگزار می کند.

مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه سمنان خاطرنشان کرد: به حافظان سوره تغابن به قيد قرعه جوایزی با همکاری عقیدتی وسیاسی سپاه ناحیه اهدا می شود.

ابراهیمی با اشاره بر اهمیت و ضرورت امر به معروف و نهی از منکر تصریح کرد: بنرها و پوسترهایی با موضوع امر به معرو ف و نهی از منکر و آیات و روایات قرآنی درباره ی این وظیفه دینی مسلمانان، در سپاه ناحیه سمنان نصب شده است.

وی ادامه داد: مراسم جزء خوانی قرآن کریم در ایام ماه مبارک رمضان به همراه برگزاري کلاس‌های اخلاق و تفسیر قرآن برگزار می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها