خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام حسن (ع) قزوین:

ماه رمضان عظمتش به نزول قرآن است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام حسن (ع) قزوین بیان داشت: ماه رمضان عظمتش به نزول قرآن است و همه باید به این اقیانوس عظیم متصل شوند.
کد خبر: ۸۵۳۶۹۰۲
|
۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۸

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام حسن (ع) قزوین:

ماه رمضان عظمتش به نزول قرآن است

به گزارش خبرگزاربسیج از قزوین، حجت الاسلام شعبان تقی خانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام حسن (ع) قزوین در نشست بصیرتی سپاه ناحیه امام حسن (ع) که درحسینیه این برگزار گردید ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات روزه داران اظهارکرد: قرآن هدایت وبشارت برای مومنین است و هرکس باقرآن باشد زبانش گویا ومتصل به  اقیانوس الهی می شود.

وی ادامه داد: این ماه عظمتش به نزول قرآن است، ماه رمضان، ماه قرآن است و قرآن نامه ای از محبوب به دوست است نامه ای که از طرف خداوند آمده است.

تقی خانی اشاره داشت: شرایطی برای استفاد از قرآن وجود دارد که اولین شرط آن ایمان است یعنی اینکه قرآن را باور داشته باشیم.

حجت الاسلام تقی خانی دومین شرط را طهارت و تقوای دانست و افزود: خداوند در این ماه می خواهد از ما پذیرایی کند و زمینه را برای مغفرت و آمرزش گناهان در ما بوجود آورد.

وی در خاتمه تصریح کرد: نکات قابل توجهی در قرآن وجود دارد که باید در آن تدبیر و تفکر کرد و از آنها عبرت گرفت و و علت اینکه ما از قرآن لذت نمی بریم علایق و سلیقه های ما تغییر پیدا کرده است .

 

1008/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها