پس از اعتراض علنی رهبر انقلاب علیه سیاست‌بازی در ماجرای بورسیه‌ها

سانسور گسترده انتقادات رهبری!

ایشان با لحنی حاکی از عتاب، خطاب به کسانی که این ظلم را مرتکب شدند فرمودند: اینها مدعی اخلاق هم هستند! توبه فرمایان چرا خود توبه کمتر می‌کنند؟!
کد خبر: ۸۵۳۶۹۹۰
|
۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۱

خبرگزاری بسیج سرویس اخبار ویژه

پس از سخنان مهم مقام معظم رهبری در دیدار با اساتید دانشگاه‌ها و تاکید ویژه بر سیاست‌بازی، اخلاق‌ستیزی و بی‌تدبیری دولت در ماجرای بورسیه‌ها، روزنامه‌های جریان وابسته به دولت که خطاب رهبر انقلاب متوجه آنها بود اقدام به سانسور گسترده سخنان مهم رهبری کردند!

روزنامه‌های دنیای اقتصاد، روزان، قانون، کاروکارگر، کسب و کار، گسترش صنعت، مردم‌سالاری، ابرار، افکار، اقتصاد پویا، تجارت، تعادل، تفاهم، جهان اقتصاد و جهان صنعت، در صفحه نخست خود هیچ خبری از سخنان مهم رهبری که حاوی توبیخ صریح سیاست‌بازی در دولت بود منعکس نکردند!

همچنین روزنامه‌های آرمان، اعتماد، ایران، جام‎جم، جمهوری اسلامی، حمایت، خراسان، شرق، شهروند، فرهیختگان و قدس نیز در صفحه نخست خود ضمن سانسور بخش مهم سخنان دیروز رهبری که موضوع ظلم دولت علیه بورسیه‌ها بود بخشهای دیگر سخنان ایشان را منتشر کردند!

گفتنی است حضرت آقا دیروز ضمن توبیخ شدید کسانی که با استفاده از قدرت دولت علیه جوانان مومن و حزب اللهی در دانشگاه‌ها توطئه کرده بودند فرمودند:

«تحقیقات دقیق نشان می دهد مسأله بورسیه ها، به آن شکلی که در روزنامه ها با آن بازی کردند نبود اما اگر هم بود باید از راههای قانونی امتیازاتی که عده ای بر خلاف قانون گرفته بودند لغو می شد نه اینکه سر و صدا و جنجال درست شود.

رهبر انقلاب سیاست بازی را سمِّ محیطهای علمی خواندند و با ابراز تأسف از اینکه در موضوع بورسیه ها به عده ای ظلم شد افزودند: سمّی که در این موضوع به دانشگاهها تزریق شد از بینش فکری مبتنی بر سیاست کاری نشأت می گرفت و متأسفانه، هم خلاف قانون، هم خلاف تدبیر و هم خلاف اخلاق بود.

ایشان با لحنی حاکی از عتاب، خطاب به کسانی که این ظلم را مرتکب شدند فرمودند: اینها مدعی اخلاق هم هستند! توبه فرمایان چرا خود توبه کمتر می‌کنند؟!»

ارسال نظرات